Sinds kort weer online, nu met 360 en nieuwe gamertag... Maar ook weer wat jaartjes ouder...en zonder de nodige oefening merk ik dat de snelheid er nog steeds niet inzit... Begonnen met campaign te speken voor HALO3 en allerlei andere games omdat het "gewoon doen" natuurlijk de beste oefening is...maar toch ff een oproepje voor andere beginners en/of herintreders Zie ook oude oproep voor HALO2 (zal linkje zoeken en pasten).
Kan je niet gewoon beter beginnen met spelen, Bungie heeft namelijk een ranking systeem zodat je tegen mensen komt van je eigen moeilijkheidsgraad.
Als je naar zijn profiel kijkt zie je dat er een leeftijd van 34 staat. Ideaal geschikt voor Oldskool lijkt mij.
Deze mamma (niet hij dus ) is idd 34 en mag zich bij de oudjes rekenen, hahaha. Ik weet idd van de ranking van Bungie, maar weet ook dat die niet altijd klopt....het is eigenlijk pas aan de orde als je echt een beetje niveau hebt. Daarnaast is een eigen game met mensen die je kent wat relaxter, de mensen weten wie je bent en soms heb je gewoon wat meet adempauze omdat ze je even met rust laten als ze zien dat je zoooooo je best doet om een combo uit te voeren maar die controller het gewoon niet snapt hahahaha...kijk, ik ben vrouw en 30+....dus 2 maal gehandicapt. Mijn maatje Netwin zegt me wel dat ik toch beter ben geworden, ondanks die jaren niet gamen, maar het is echt 3 x niets hoor in een echte battle...dus ik hou het op de vriendschappelijk games en oefenwedstrijden Fardo, jij ook nog steeds hier? hahha, jij was er al in mijn PlayTimeGirl tijdperk voor mamma achter de Xbox kwam zitten....met jou gamen is leuk, maar ver boven mijn niveau. Zal je een request sturen straks. Bedankt voor de reacties tot nu toe allemaal. Gr Monique
Oldskool is een oude lullen clan die doorgaans hetzelfde 'probleem' hebben als jij. Met die gedachten is de clan opgericht om zo af en toe zorgeloos met elkaar een potje te kunnen knallen of racen. Op dit moment gebeurt dat elke dinsdag en worden er soms andere afspraken gepland. De rest van info vind je op de site. Even drukken op de link in mijn sig dus
Ik boven jou niveau dan heb je mijn oldskool filmpjes niet gezien. Ik wordt nog steeds afgeslacht door een ieder die met een zwaarder wapen aankomt dan een planten spuit Hehehe en tja onkruid vergaat niet, dus ik blijf plakken
Had de url al opgeslagen op pc, zal straks ff kijken als de kleine slaapt (zit nu op mobiel te surfen). Heb nog wat medegamers uit mijn HALO2 tijdperk gevonden , alleen die hebben wel gegamed de afgelopen 2,5 jaar Maar, die plantenspuit kan ik hebben ....dus verheug me op een game. Dinsdags sta ik normaal om de week op de echte schietbaan, dus wordt ff plannen....heb jullie allebei toegevoegd. CU soon Monique