hallo ik weet niet of iemand dit spel ook heeft spartan total warrior ( ik heb het daar ookal gevraagd maar er word geen antwoord gegeven ) maar ik zit vast in the tomb of hero`s level 6 chapter 2 ik moet nu de speer van achilles vinden die heb ik maar, dan moet je tegen die gast vechtend maar ik verlies de heletijd kan iemand mij helpen hoe ik van hem kan winnen of misschien ee ngoeie strategie alvast bedankt
Nou die je in de games sectie aan had gemaakt. Maar hier heb het wel ff gekopieerd: Je speelt hem op easy en dan kom jer nog niet voorbij???? Jezus he. Wat je moet doen is gewoon een beetje rammen en slaan met dat ding. En je special power gebruiken. Weet je hoe makkelijk. Gewoon rechter trigger en dan B. Zet je jezelf in vuur en vlam. Ben je focking sterk. Loop dan gewoon tegen hem aan. En een beetje hakken en je bent er.
Ooohw wacht je hebt de speer nog niet???? Ooohw je moet dan gewoon je zwaard en schild gebruiken. Blocken aanvallen special move Rechter trigger en a. Blocken aanvallen enz.
Beetje onzinnige post beste Last-Warrior. Jouw vraag is nu beantwoord, echter was er nog geen Spartan help-thread. Deze kan dus best open blijven voor het geval anderen ook hulp nodig hebben.
ok maar goed ook want ik heb weer een vraagje aan de mensen die het spel ook hebben ik zit vast ik zit vast in level negen chapter 2 dan moet je archedis berscherm maar hij gaat de heletijd dood bij mij weet iemand hoe je het beter kan aan pakken
Dit is echt zo'n klote stuk joh. Je moet hier gewoon dicht bij die ouwe lul blijven. En de versteen truuk gebruik (met je schild) of met je speer truuk b gebruiken. En gewoon raggen maar. En als ze een beetje in de buurt komen wegduwen met Linker trigger en b. En dan een slag geven.