speakers vervangen door ipod oortjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Donkey, 17 jun 2005.

1. Donkey

Donkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst en vooral: om je xbox op de monitor aan te sluiten heb je toch alleen maar een vga box nodig. En ik zou ipv die speakers liever mijn ipod oortjes gebruiken, kan dit? Kunnen ipod oortjes in de geluidsuitgang vd vga box gestoken worden? De vga box is de Logic 3 VGA Box

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit kan, maar dan heb je wel een speciaal verloopsnoertje nodig. Te krijgen bij veel geluidswinkels. Ik zou daar gewoon je probleem uitleggen en ze komen met een kabeltje tevoorschijn:).

3. Si1vestre

Si1vestre Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En mòchten die oordopjes passen, dan zou ik gelijk even andere gaan kopen,
    ik weet niet wat jij ervan vindt, maar ik vind ze ronduit slecht :). Òf je moet de
    in-ears bedoelen, maar daar ben ik even niet vanuit gegaan ;)

4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Bij haast alle MP3-spelers zijn de bijgeleverde oordopjes slecht. Ik heb ook al nieuwe gekocht bij m'n Packard Bell.

5. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    bij goedkope mp3 spelers krijg je kut oordopjes maar de betere mp3´s hebben ook betere oordopjes

6. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Die bijgeleverde normaal earbuds van Apple zijn prut.. tenzij je alleen maar klassieke muziek wil luisteren... dan kan je dr prima mee uit de voeten.. wordt voor mij ook weer s tijd om mn Sennh pmx60 te vervangen.. Succes;)

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik vind ze anders heel helder klinken (wat ik positief vind), ik hoef ook geen zware bas oid. En met behulp van EUpod kan je de limiet op het volume ook nog eens weghalen dus dan klinkt het helemaal prima.

8. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Sjah.. ik ben meer hardcore hardstyle fan:) Luister ook veel Coldplay enzo.. maar bas is toch wel belangrijk.. maare.. nog nooit van gehoord 'EUpod' :eek:

Kga ff googlen ^_^

Apex

edit: hmz.. tis alleen voor de >=2 gen iPods..Ik heb een first gen.. hebben die dan geen restrictie ofzo? staat wel in de instellingen maar het doet nix 8)

Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  9. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe dat wel eens, is niet zo heel fijn moet ik je zeggen.

10. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er nou van die draadloze oordopjes zijn, dan zou ik die misschien wel halen (=een gat in de markt). Ik weet niet of die al bestaan... :{

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Heb ze nog nergens gezien. Geen oortjes iig.
    Koptelefoon natuurlijk wel, omdat daar genoeg ruimte is voor de ontvanger :)

12. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Daar komt bij dat in draadloze oordopjes op de een of andere manier ook nog batterijen in moeten. Als dat er allemaal nog ingepropt moet worden gaat het toch sterk richting hoofdtelefoon:).

13. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    @ JKI inprincipe kan da wel, want dan pak je gwoon van die kleine batterijtjes, die in je laserpen uit spanje moet:p, dan zal het eventueel wel kunnen ofniej dan?

Deel Deze Pagina