He hoi, ik ben net nieuw hier en ik heb nog geen topic gezien over de speakersets Creative® Inspire™ 2.1 2400. Ik heb niet zo gek veel geld en in xbox-mag, stond dat deze wel leuk en goed was. Weet iemand waar je die dingen kan kopen en ook al ervaring ermee heeft?
Bedoel je deCreative® console Inspire 2.1 2400 of de gewone daar zit ook nog verschil in. Zal wel console zijn. Die heb ik gisteren nog bij de makro zien liggen. In Best. Dus kunt kijken ik denk ook wel dat ze ze bij de vobis hebben ofzo.
En bij de dixons heb je de normale. link: http://www.dixons.nl/Store/product/...rs_Randapparatuur_PC_speakers&prid=0007032859
sorry link doet het niet, gewoon naar www.dixons.nl gaan en dan pc/randapparatuur/pc speakers. Veel plezier!
Pablow, leer de knop eens te gebruiken. Ideaal voor als je je bericht wilt wijzigen of er iets aan toe wilt voegen. Het plaatsen van meerdere posts achter elkaar om je postcount op te krikken wordt bestraft!
klik!! Op deze link kan je zien waar online shops zitten (met becijfering) en in de meeste hebben ze deze set wel. Maar je weet wel dat je met deze set GEEN 5.1 dolby surround kan creéren?? Dan kan je beter ff doorsparen voor de Creative Labs 5500 D(igital) Console deze heeft een externe decoder die het geluid van je xbox omzet in Dolby Digital surround sound ( zo goed DJ Purno??)!
Ik weet dat het geen 5.1 nabootst. Maar aangezien dat doorsparen bij mij nooit goed gaat, want anders geef k het geld weer uit aan of mijn auto of mijn drumstel.
Als ik iets wil gaan kopen wat duurder is dan 100 euro, dan haal ik gewoon zo snel mogelijk (als ik mijn salaris krijg, ligt rond de 100 euro) dan haal ik dat van mijn rekening en dan bewaar ik at, dat doe ik de volgende maand ook enz. enz. Bij mij werkt het en dat zegt al heel wat want ik kan totaal niet met geld om gaan..
Ik ga ze vanmiddag ophalen, ik moest ze bestellen. Ben benieuwd hoe het wordt, vanavond iig lekker uitproberen
ik gebruik zelf de Soundblaster EXtigy voor zowel mijn PC als mijn Xbox, en daar kom heerlijk 5.1 geluid uit. wel even Creative Inspire 2100 boxensetje erbij gekocht natuurlijk... Kan ik iedereen aanraden!!
Dat is voor zijn geld zeker een goed setje hoor ik heb het al aan het werk gezien(gehoord bedoel ik) bij een vriend en het is echt niet slecht voor die prijs oww en als je vindt dat jij geen behoefte hebt aan 5.1 waarom zou je daar dan 200 euro(minstens) voor geven? Neemt veel plaats in kabelsoep en je hebt de adv. scart cable nodig Zoiets koop je enkel als geluid een prioriteit is voor jou (zoals voor mij )
Maar weet iemand waar je hem kan kopen, dus niet bestellen. Dus niet via internet maar in een winkel(keten) bv. dixons, mediamakrt enz...
Ga eens naar de Vobis, Dynabite (moet je ff aan die kassa kerel vragen die zoekt het dan na in de computer) gewoon naar een plaatselijke computer boer gaan!
Ik heb nu ff die set thuis uitgeprobeerd, maarruh vette shit hoor. Echt heel cool geluid en voor zulke kleine boxjes komt er een boel lawaai uit. En die bass die trilt je hele kamer doormekaar. Echt lachuh.
Wie kan me helpen, ik ben op zoek naar een speakersetje die ik direct kan aansluiten op de Xbox en het liefst tegelijkertijd op mijn pc. Ik wil gaarg dat ik dat dolby surround shit hoor dat als er een vliegtuig overkomt dat ie ook echt overkomt snappie. Het liefst natuulijk zo goedkoop mogelijk. Ik zag net bij Dixons dat die dingen bijna geen drol kosten dus ik wil er zelf ook wel graag eentje hebben. Bij voorbaat dank voor jullie advies!
Ik ben natuurlijk gelijk op zoek gegaan en heb het volgende gevonden, heeft iemand enige ervaring met dit ding? Creative Setje voor Xdoos
Creative geeft leuk geluid, ik heb de 2.1 en die knalt al dus ik denk dat deze er ook wel wat van kan.
Ik heb de 2.1 ook sinds gister. Maar het lukt me niet om hem aan te sluiten. ik denk dta ik nog een kabeltje mis. Ik wel de advanced scart cable, maar daar ken je hem niet inpluggen. Hebben jullei nog tips?
Kijk in de handleiding van je setje, want het is een console luidspreker set dus dan moet je daar ff kijken, misschien ligt er nog een kabeltje in de doos (dubbele bodem ofzo)