Special Panzer Dragoon Orta Xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LeoGeo, 5 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi mensen,

Ik las eerst in het OXM uit de VS dat er een of andere gast een officiele, witte, PDO xbox had gewonnen. Zoek maar eens op google.com onder afbeeldingen naar white Xbox, het eerste plaatje, dat is m (link bestaat alleen niet meer)

Hoe dan ook, weet iemand hier iets van? Kunnen wij, Nederlanders, zon doos kopen (ik ben dol op PDO en zou dus best wel zon Xbox willen hebben....)

2. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    Dat nieuws heeft een hele tijd geleden ook op xbw gestaan, iig dat er een special edition uit is gekomen, ik heb er bij future zone ( zo heet die winkel toch ? ) in rotterdam eentje zien staan, let wel.. dit is een japanse xbox, geen PAL.

Is best een mooi ding, maar niet zo super speciaal toch ;)

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    het lijkt meer alsof ze een negatief van een normale Xbox op dat plaatje hebben gezet.. :{
    Edit: Na wat nader bekijken heb ik het volgens mij toch fout ;)

Laatst bewerkt: 5 okt 2003
  4. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2

Hijs fijn :).

5. Ik vind die groene LE toch een heel stuk mooier. Die Dino crisis 3 Xbox is ook mooi. Die is zwart transparant. Ik wacht nog steeds op een doorzichtige Xbox om naast me LE te zette.

6. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Panzer Dragon Orta Xbox is al erg oud, van de Japanse launch of iets daarna al, zijn maar 999 exemplaren van ngemaakt en is dus een collectors item

7. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vin m echt supermooi en ben dol op PDO, dus ik wil m eigenlijk wel supergraag....

Maar, hoe duur is ie dan? Op futurezone.nl staat er niks over :'-(

En als ik m zou kopen, dan MOD ik m :) ja, ik ga echt van mn leven geen spellen kopieeren hoor, maar ik moet er wel gewoon mijn eigen PDO'tje op kunne spelen :)

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind hem echt wel über:9. Naar mijn mening veel mooier dan die LE & de normale.
    Maar iemand had het ook nog over en dino crisis 3 Xbox.. Hoe ziet die eruit dan? Heeft iemand een linkje of een plaatje ervan? :)

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Denk niet dat je deze Xbox zomaar in de winkel aan zult treffen, ook niet bij een internetshop :) Is echt een collector's item zoals al gezegd, je zult waarschijnlijk erg hard je best moeten doen om nog aan zo'n ding te komen.

10. shumi

shumi Guest

Ja, ik heb er toevallig ook een. Anders had ik nooit mijn xbox aangeschaft. Ik kreeg hem namelijk gratis op de E3 van microsoft. Samen met PDO

11. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    WTF?! Was jij op de E3?! EN GAVEN ZE JE DAAR N PDO XBOX?!?! :'-(

Verkoop je m? :p Of ruilen voor mijn officieele Xbox met bijbetaling? :p

12. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ik verklaar het heilig!

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik verklaar een OW aan jouw gedrag.
    Gooi hem op slot voordat anderen zich geroepen voelen grappig te zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina