Ik heb gehoord dat er een speciale xbox winkel in Rotterdam is ergens achter de Media Markt. Weet iemand dit toevallig??? Of is dit niet waar?
Ik denk dat je een beetje in de maling bent genomen, want voor zover ik weet is er geen speciale Xbox winkel. Wel een café, maar dat is iets verder weg als Rotjeknor
Je hebt wel een gameshop E-plaza ofzo direct links naast de mediamarkt, maar niet speciaal voor de xbox.
Volgens mij is dat geen speciaal Xbox cafe...het is volgens mij een speciaal gamecafe. Je kunt hier tegen betaling gamen op alle consoles en natuurlijk op de PC. Zag er eens iets over op Gamers.nl die zijn daar geweest.
ik ben via google op een site beland, en is het adres van e-plaza maybe Zuidplein Hoog 677 3083 BH Rotterdam
Ja heb ik ook weleens van gehoord. Heet iets van "The Game nogwat..." Zit geloof ik bij Blaak in de buurt ofzo?
ja onder de potloodtoren, klik en klik donderdag zijn we weer aanwezig kom je ook dan, rond een uur of half 8? btw je houdt niet van shooters he dan kan je beter niet komen.
Oh je dacht dat ik het meende? (Ik loop er bijna elke week meerdere keren langs als ik op de trein stap. )
E-Plaza is gevestigd aan het binnenwegplein te Rotterdam links van de Mediamarkt. Er is geen game cafe.