Ik zou graag willen weten welke Xbox (1) titels allemaal de spectator optie bevatten. En niet geheel onbelangrijk of het ook mogelijk is om zelf een game te hosten en vervolgens er als spectator bij te gaan zitten. Alvast bedankt *)
Splinter cell word in de avonduren zeker nog veel gespeeld, in de middag is het wel wat rustig. SC is zeker nog de waarde waard want het is een heel vet spel, wel moet je er best tijd in stoppen, want spelen als je vet slecht bent is niets aan. greetz wooly
Ik weet het van counterstrike en return to castle wolfenstein zeker. De vraag is alleen of die nog gespeelt worden en jammer genoeg is het antwoord: Nee (of heeeeeeel erg soms)
Ghost Recon 2 en Ghost Recon 2: Summit Strike hebben toch een spectator optie en wordt nog redelijk gespeeld. Ma als ik het niet mis heb Moto GP3 toch ook ? dacht ik
super bedankt allemaal, als iemand anders nog titels bedenkt dan hoor ik dit graag. ik vraag dit omdat ik diverse matches wil kunnen opnemen zonder erzelf deel aan te nemen, maar wel zelf een game kan hosten waar geselecteerde mensen aan mee kunnen doen.