Wij zijn van plan om over te stappen van Het Net Snel Surfen, naar Speedlinq Comfort 6016 Bellen. (voor meer info: klik) Heeft iemand van hier al ervaringen mee? Is dit een goede overstap? Hoe is de telefoonverbinding? de bedoeling is namelijk dat we voor een bedrag van €30,- Internet EN bellen hebben, dit leek mij de beste oplossing. Maar als jullie iets beters weten... Be my guest Spoiler de meeste ervaringen/testjes die ik tot nu toe heb gevonden, dateren meestal alweer van een half jaar geleden. Dus daarom vraag ik het hier nu aan jullie, om recente en professionele (*slijm) ervaringen te krijgen
Ja je upload ver 3 voudigt het bellen is veel goedkoper dan normaal bellen. Maar als je internet het niet doet is je telefoonlijn ook weg dus dan kan je niet bellen. Ik heb verder geen ervaring met Speedlinq dus dat weet ik niet.
Ik wou ook overstappen, maar aangezien ik nieuwsgroepen gebruik voor me amerikaanse series, heb ik toch maar voor casema gekozen, die ook erg goed is!
speedlinq zuigt, hele slechte technische ondersteuning: 70 cent per minuut. minimale wachttijd is 10 min als je inbelt met een probleem. Quicknet is top, maar die bieden geen combi aan volgens mij