Speedtest mislukt steeds

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door GameGirl, 7 mei 2004.

1. GameGirl

GameGirl DomiDomi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer steeds om mijn ping te meten bij speedtest.nl, maar dat werkt niet. Ik heb m'n firewall uitstaan als ik wil pingen en volgens mij heb ik ook geen proxyserver. Download, upload en connection werken wel. Weet iemand hoe dit komt?

2. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je een router?
    zo ja, dan ligt het daar aan :)

als je geen router hebt, moet je ook even controleren of je windows fire wall hebt uitstaan

succes.

Ewout

3. GameGirl

GameGirl DomiDomi

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb geen router. Ik heb volgens mij wel die windows firewall aanstaan. Maar dat is op een andere pc, die dan weer verbinding heeft met mijn pc. Ik heb namelijk ICS gedaan om met mijn pc ook op internet te kunnen. Dan zal het daar wel aan liggen.

4. gerjan

gerjan Guest

Mij lukt het ook nooit, maar ik heb dan ook een firewall en een router... kweet alleen het wachtwoord van de router niet meer dus kan ik niks veranderen (ook geen poorten open zetten:mad:)

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lukt bij mij ook niet (router). Op school lukt het wel terwijl ze daar toch een flinke firewall en router hebben. Als ik ping wil doen duurt het onwijs lang en krijg ik uiteindelijk iets van timeout ofzo.

6. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    dan moet je ff je router resetten.... :{

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb mijn PC's achter een Draadloze Router zitten en volgens Shields Up ! staan alleen de poorten 25-119-135-139-445 op stealt.
    De vorige poorten zitten pot dicht.

Bij mij werkt speedtest zonder problemen.

8. gerjan

gerjan Guest

Tja maar dan moet ik alles weer instellen:confused: en ik weet niet of ik alles settings weet.

of het moet automatisch gaan natuurlijk...

9. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ping lukt hier ook niet, maar ik maak me daar niet zo'n zorgen over. Minder kans op hackers ook als je geen reactie geeft op pings.

Deel Deze Pagina