Speelduur (coöp)

Discussie in 'Algemeen' gestart door SwiZzOr, 15 mrt 2005.

  1. SwiZzOr

    SwiZzOr Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vraagje of coöp te spele was via systemlink, en of hoe het nu precies zit met de levels. Ik had begrepe dat er 3 levels ware, maar zijn die levels extra groter gemaakt, of ben ik na 2 uurtjes klaar met coöp? :9
    En is de speelduur van deze splintercell ook langer dan de vorige? Ik vond de vorige 2 delen beetje kort eigenlijk... :'-(

    _0/
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Cooperatief is speelbaar over Xbox Live split-screen en system link!

    Vier levels, en een trainingslevel. Ongeveer een uur per level. Maar er is een content download optie voor toekomstige levels.

    Er zitten ook 10 levels in de solocampagne en 10+ in de adverserial mode.

    Je krijgt praktisch gezien 3 spellen in één. Een solocampagne van ongeveer 10 uur, die goed herspeelbaar is. Een cooperatieve modus die ongeveer 4 uur duurt en goed herspeelbaar is en een adverserial mode die oneindig speelbaar is. Ook voor deze adverserial modus is een content download functie (voor beide een verschillende, dus feitelijk twee verschillende content download functies) :)

    Hopelijk beantwoord dat je vraag!
     
  3. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    't Is dus niet zo dat je de hele SP samen met een maatje kunt doorlopen? Of er is in elk geval geen samenhang tussen die 4 beschikbare co-op levels?
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    De Co-Op en SP worden met elkaar in verband gebracht maar je kan niet de singleplayer campaign met ze 2en doorlopen. Dat zou ik nutteloos zijn want dan moet je de levels weer ombouwen zodat er ook wegen zijn die je via co-op moves kan bereiken. De co-op missies zijn gewoon echt gebouwd voor met zn 2en.
     
  5. SwiZzOr

    SwiZzOr Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is ‘adverserial mode’ ? :confused: Ik vat niet zoveel van die game-taal lol! :9
    Ik vind 10 uur trouwens wel wat magertjes hoor. En als je geen xbox-live hebt is t helemaal kut want dan ben je helemaal gauw uitgespeeld (zoals ik dus straks ben |:- ) en ik hoop dat de volgende splinter-cell een langere solo campagne/coöp campagne heeft, zodat ook mensen zonder Xbox-Live hun 60 oi goed besteden. Ik vind het jammer dat ubisoft zich meer gaat concentreren op de mp, zo wordt de sp minder lang/leuk. :'-(

    _0/
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij is 10 uur stukje langer dan de eerste Splinter Cell, en zeker mooier en interessanter. Vergeet de cooperatieve modus niet +/- (4 uur) en herspeelbaarheid. Kort betekend in mijn boek niet automatisch minder leuk of niet herspeelbaar...

    En ze concentreren zich niet op multiplayer, zijn twee totaal verschillende studio's die werken aan multi en single en dat in een pakket stoppen ,het zijn, zoals ik een paar keer zei, effectief drie spellen. Een maakt de versus modus (multiplayer) en een de singleplayer en ccoperatieve modus. Ubisoft Shanghai en Montreal.

    Maar, natuurlijk als je alleen interesse hebt in spellen die je een keer wilt spelen en dan meer dan 20 uur duren, dan moet je straks The Bard's Tale kopen!
     
  7. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je echt het maximale uit een game wil halen dan zal je langer bezig zijn met SCCT dan 10 uur. Wil je alle vijanden uitschakelen of juist zo door het level geen bewegen dat niemand je gezien heeft? Dat zal je gameplay uren ook gaan beinvloeden. Wil je alle doelen halen in de game.

    Misschien ben jij net z'on rustige SCCT speler als mij. ik wil alles gezien hebben en alle opties bekeken hebben. Dat kost wat meer tijd, maar ik krijg wel mijn gameplay (oeh dat klinkt ook als een verslaving!...)

    Het maakt toch niet uit of een game 10 of 13 uur duurt, het gaat om je gameplay, het plezier wat je beleeft tijdens een de game.
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja okay, maar ik heb dus letterlijk alles gedaan! Alle vijanden knock out geslagen etc. Alle objectives, alles computers, etc. etc. Alleen vermoord wat je moest vermoorden en mijn gemiddelde was dus 1 uur per level. :)

    Maar dat is een totaaltijd, daar is herladen en stukjes overnieuw doen denk ik niet bij ingerekend. Totaal denk ik dat ik makkelijk 15 uur zoet ben geweest omdat ik zo rustig speel en alleen mensen wil uitschakelen zonder ze te vermoorden en zonder gezien te worden. (speelde voor de 100%). Dus in dat opzicht is het inderdaad wel langer.
     
  9. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Kobold, alle vijanden KO is niet echt de bedoeling he? Lekker sneaky, iedereen ligt te maffen ;)
    Volgens mij is de SvM/Versus multiplayer weer door Annecy. Shang Hai was volgens mij grotendeels Single Player van PT. Of dit ook voor de Xbox geldt weet ik niet (ben pc speler, maar kom hier voor Michiel ;) )
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Iedereen zijn eigen manier van spelen, ik wil weten wat ze te zeggen hebben als ik ze kan interrogaten. In vele gevallen leer je dan leuke dingen over het verhaal of over het level wat je speelt. :)

    Annecy ja, dat klopt, in de war met de singleplayer dudes van Splinter Cell: Pandora Tomorrow.
     
  11. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsk tsk tsk. Probeer je ons weer om de tuin te leiden he? j/k
     
  12. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo van Splinter Cell: Chaos Theory gespeeld en ik kan je zeggen dat voordat je alles ontdekt en uitgeprobeerd hebt met het eerste level dik een uur zoet bent.... En dat dus ook excl. laadtijden, game over enz.... Ik wil deze game zooooooooooo graag....
     
  13. Sol

    Sol Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus betekend dat dat je het niet offline co-op kan spelen op 1 xbox?
     
  14. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    enige wat ik jammer vind is dat ze die 4 co-op levels niet verandert hebben in 8 iets kleineren,omdat als je nu dood gaat na 45 minuten kan je het weer helemaal opnieuw doen.omdat je ook niet kan saven in de co-op.

    Edit:je kan dus wel co-op op 1 xbox doen(splintscreen)
     
  15. Rovak

    Rovak Guest

    Ja, je kunt co-op op 1 xbox (verticale splitscreen) en je hebt 1 leven per spy per missie
     
  16. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je wel saven, maar dat kan je dan alleen laden met dezelfde partner.
     
  17. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan alleen quick saven als je via Live speelt. EN die is weg als je de sessie afbreekt/beeindigd.

    Co-op op dezelfde Xbox biedt wel "vaste" savepoints.
     
  18. Migwel

    Migwel Ownage!

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Verticale Splitscreen? :confused: :p Dat is echt een ramp, ik hoop dat je ook horizontaal kan instellen ;)

    Verder ben ik echt blij te horen dat splintercell nu ook een offline multiplayer (coop) heeft! _O_
     
  19. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Michiel... Kobold verkondigt steeds dat een co-op missie ong. een uur duurt. Ik mag toch hopen dat je verschillende situaties tegenkomt (dus niet dat je er elke keer onderuitkomt met hetzelfde trucje ofzo) en dat daardoor dus de missies niet gaan vervelen. Der zijn te veel spellen waarbij je bij de co-op hebt dattie gaat vervelen omdat 't eenzijdig is. En waar spelen die missies zich eigenlijk af..? heb daar nog niet zoveel over gehoord eigenlijk.
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Noord-Korea.
     

Deel Deze Pagina