Speelduur Fable is Fok Op!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door alkmaarder, 24 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alkmaarder

    alkmaarder Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    halloow mensen,
    [​IMG]
    een vriend van mij heeft een omgebouwde Xbox, waar ik de afgelopen tijd erg vaak het gedownloade spel Fable heb gespeeld. Heel leuk en aardig dat spel hoor (ik zal jullie geen details vertellen), maar het stelde me wel zwaar teleur dat dit spel binnen 15 uur uitgespeeld was. Dan ken je het natuurlijk nog een keer gaan spelen, maar die 15 uur blijft alsnog erg kort! Fantastisch verhaal, dat wel, maar om 60 euro's te betalen voor iets waar je 15 uur over doe is wel flink genaaid. Mijn advies luidt: wacht tot ie in de budgetbak komt! (ook al zullen de meesten van jullie dit negeren)

    Laturzz
     
  2. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat jij of je vrienden spellen downloaden en vervolgens spelen moet je zelf weten, maar om er vervolgens ook nog kritiek op te hebben getuigd van wel erg weinig respect naar jezelf en naar de ontwikkelaar van het spel toe. Als je Fable had gekocht, oké, maar op deze manier zou je je eigenlijk moeten schamen.
     
  3. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Waarom hier een thread over beginnen?Er is al een Fable topic, ga daar je nieuws verspreiden.

    Mods sluit dit topic!
     
  4. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft wel gelijk, 15 uur is fucking weinig voor een rpg
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat een geblaat. Ten eerste wordt hier absoluut NIET over illegale shit en gedownloade games gepraat, ten tweede getuigt dit van jouw kant over bijzonder weinig respect zoals Yoost al zei, ten derde is het absolute onzin om hierover een nieuw topic te maken.
    De volgende keer praten over illegaal gedownloade games resulteert in een Officiële Waarschuwing!

    - Closed.
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Welkom op het forum. Lees eerst de [FAQ]FAQ[/FAQ] door alvorens hier te gaan posten zodat je ons beleid begrijpt.

    Discussiëren over fable kan in onderstaande thread.
    klik

    Er wordt echter niet gediscussieert over het al hebben van Fable, en de gebruikerservaringen. XBW steunt de games biz, en is dus tegen modchips, en het op illegale wijze verkijgen van een game.
    Daar komt bij dat je taalgebruik te vulgair is, op het forum hanteren we een zeker niveau, scheldwoorden ed worden dus ook niet gewaardeerd.

    - Closed

    /edit Darkwing was me voor :)
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina