1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speelgoedboekjes: GEEN XBOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nycity, 3 okt 2002.

  1. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoetermeer: Arie van der Panne Middelwaard 32, 079-3211678

    DE SPEELBOOM ! vroeger dan tenminste :)

    Klein winkeltje met kleine assortiment computerspelletjes, begrijp wel waarom ze daar geen Xbox verkopen.
     
  2. tistochwa

    tistochwa 13337 post's

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Vlakbij Eindhoven :) hoort volgens mij bij gemeente Eindhoven
     
  3. Hills83

    Hills83 www.wilddingos.nl

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien haal ik nu wel hele erge oude koeien uit de sloot.

    Maar de Top 1 Toys in Zoetermeer (klein filiaal) Arie van der Panne (ook in Alphen aan den Rijn (groot filiaal)) is van mijn vader (ik ben dus ook een van der Panne).
    Ik zal even uitleggen waarom hier geen xbox wordt verkocht, ondertussen ook geen ps meer. De Top 1 Toys filialen doen allemaal hun eigen inkoop en zijn allemaal zelfstandige ondernemers. De Intertoys en Bart Smit krijgen hun goederen vanuit een centraal magazijn geleverd. Doordat er zelf ingekocht moet worden liggen de inkoopsprijzen ook hoger, dit omdat er kleinere hoeveelheden werden besteld.
    De prijs waarvoor het nu ingekocht moet worden, ligt gelijk aan waarvoor het verkocht wordt bij bv. de Media Markt. Ik vind het zelf ook erg jammer dat dit hier niet te koop is, zeker omdat ik altijd korting krijg bij mn pa ;), maar het bestellen is bijna altijd mogelijk.

    Greetz Hills83
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, hoe ben je in godsnaam bij dit topic aangekomen 8)

    Hier hebben we ook 2 speelgoedwinkels die geen Xbox 360 spul verkopen (Top 1 Toys en Intertoys, de eerste verkoopt overigens ook géén PS:cool:, maar zoveel boeit het me eigenlijk niet aangezien ik mijn games toch meestal bij FRS haal, of anders in Leiden bij E-Plaza, Van Leest of Gamemania.

    Ik kan me heel goed voorstellen dat speelgoedwinkels geen Xbox 360 of PS3 verkopen, de concurrentie van multimedia- of gamesspeciaalzaken is te groot, vooral omdat bijna iedereen ouder dan 14 hun games daar haalt. De Wii daarentegen moet vooral in speelgoedwinkels blijven doorgaan denk ik :p
     
  5. Hills83

    Hills83 www.wilddingos.nl

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat op google te zoeken naar Arie van der Panne (is mijn overleden opa), hij heeft ruim 50 jaar geleden de winkel in Alphen aan den Rijn opgericht en is/was een bekende Alphenaar en hier zocht ik wat over, en toen kwam ik de link tegen naar XBW :9
     
  6. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, wat kan je hier nu over zeggen ? je legt uit waarom iets niet te koop is bij die en die vestiging in een topic uit 2002 ?
     
  7. Hills83

    Hills83 www.wilddingos.nl

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0

    Dit was in 2002 zo, maar in 2008 nog steeds ;)
    En dat is niet alleen bij deze filialen, maar bij heel veel filialen in NL
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2008
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Onze Top1Toys heeft anders zowat de gehele Xbox 360 catalogus.
     
  9. Hills83

    Hills83 www.wilddingos.nl

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat het bij alle filialen zo is. Maar wij hebben bijvoorbeeld de Media Markt in Alphen. Hier ligt de game voor bijvoorbeeld 30 euro, voor de Top 1 Toys winkel in Alphen is de inkoop al 30 euro. Er is dus niet tegenop de boksen.
     
  10. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    v&d in goes had ook best veel xbox360 games, maar ze hebben het uit het assortiment gegooid, terwijl ze nog wel alles voor de ps3, nds, wii, pc hebben.
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Tja ik koop er ook alleen games als GTA4 en Halo 3 enzo. De rest bestel ik op internet (play-asia).
     

Deel Deze Pagina