Spel als Starwarsgalaxy online?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yess13, 7 dec 2011.

1. Yess13

Yess13 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al lange tijd op zoek naar een spel voor de xbox360 die een zelfde soort gameplay heeft als starwarsGalaxy online. (space-rpg). Ik werd vaak gewezen op Mass Effect (1 + 2), maar dit is toch niet echt wat ik zoek. :confused:
    Ik zoek eigenlijk een soort spel waarbij je door de ruimte reist naar verschillende planeten en daar quests doet, of iets in die richting.
    Ik heb me echt rot gezocht, maar kan niks vinden wat er op lijkt. Misschien dat het helemaal niet bestaat! Maar ik hoop dat mensen hier misschien advies kunnen geven.

Alvast bedankt!

2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Mass Effect 1 & 2 zijn inderdaad de games die compleet aan die beschrijving voldoen.

Wellicht is Star Ocean ook een optie, al is dat wel een Japanse RPG en is eigenlijk veel minder te vergelijken.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Dan zou ik inderdaad toch echt aan Mass Effect beginnen inderdaad, top spel wat precies aan je beschrijving voldoet, en een erg leuk verhaal!

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Mass Effect reis je wel door de ruimte, maar dat gebeurt meer in cutscenes. De gameplay speelt zich af in gebouwen en op de planeten Als je zelf door de ruimte wilt reizen is Mass Effect dus inderdaad niks voor je.
    Verder zijn er geen games op de 360 die aan je beschrijving voldoen. Volgens mij. :p

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Oja, je reist niet zelf door de ruimte, anders zou het wel heel saai zijn :+

Joker is grappig genoeg vind ik :9

6. Yess13

Yess13 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt allemaal.
    Ik heb tot nu toe ook alleen maar de trail van Mass effect gespeeld. Misschien toch maar een kans geven dan. :)

Bedankt voor de feedback!

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ze zijn ook nog eens redelijk goedkoop te vinden, voor mij een van de betere spellen van de Xbox 360 en dan vooral deel 1 :)

8. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben het ook eens met Jorrie, Mass Effect 1 & 2 zijn erg goede spellen en een van de beste spellen die ik op de 360 gespeeld heb.

Bij deel 1 heb je wel meer mogelijkheden om planeten te bezoeken. Zo kun je op ijsplaneten en hele warme planeten bezoeken en de missies zijn ook vaker op verschillende locaties en dus erg afwisselend. Dit spel kun je voor wel minder dan €7,- op het internet vinden.

Deel 2 is ook erg vet. Je kan minder planeten bezoeken, maar het verhaal vond ik persoonlijk boeiender en je kan als je het spel hebt uitgespeeld nog verder gaan met ontdekken enzo, ik weet niet of dat bij deel 1 ook zo is, heb ik al lang niet meer gespeeld. dit spel kun je voor ongeveer 15 euro gemakkelijk aanschaffen

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Wel zorgen dat je deel 2 nieuw koopt want er zit een code bij die toch wel handig is, anders moet je die er weer los bij kopen wat toch weer een tientje extra is.

10. sampert

sampert Member

Leuk Bevonden:
    0
    In star Ocean: the last hope reis je ook tussen verschillende planeten in een RPG.

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    SW KOTOR 1 en 2 op de PC. Je hebt er absoluut geen zware pc voor nodig dus daar zal het niet aan liggen.
    Deel 1 is 1 van de beste RPG's ooit en deel 2 is ook absoluut niet slecht.

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    die zijn er toch ook voorde gewone xbox? zijn die compatible met de 360?

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Klopt, alleen draaien beide spellen erg slecht op de Xbox 360. Tal van vreemde bugs en framerate problemen.

14. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Nu het hier toch een beetje over ME (1) gaat en ik niet speciaal het ME 1 topic hiervoor omhoog wil kicken: Ik speel op dit moment ME 1 en ben van plan eerst de main quest en daarna pas de side missions te doen, iemand die weet of je de side missions na de main quest nog kan doen?

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    +1
    Ik denk dat die games nog steeds gaaf kunnen zijn. Sterker nog, ik denk dat deze games nog steeds het betse jouw omschrijving raken.

Maar check ook deze thread, die is er speciaal voor gemaakt: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=157933

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Zal ook eens kijken voor KOTOR, ben daar ook wel benieuwd naar, hopelijk heeft steam of iets anders hem goedkoop :)

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Check ook vooral Steam forum/internet voor HD mods en ander gedoe. Ze kunnen perfect draaien met cutscenes e.d.

Deel 2 heeft ook een soort community patch of zo daardoor de kwaliteit van de game enorm omhoog gaat. (dingen fixes, missende content of zo)

Hele grote kans dat deel 1 tijdens de Christmas sale nog wel voor 5-2,50 te koop is op Steam. Deel 2 moet je voor 6-11 euro kopen via meerdere sites/bol.com/ebay.

Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  18. Seh

Seh Guest

Nvm.

Deel Deze Pagina