Spel geeft achievements dubbel tijdens het spelen, nu doet mn account raar

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Grave, 15 jun 2010.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Ik kreeg vandaag Dante's Inferno binnen. Begin te spelen en na 2 uur kom ik erachter dat het toch wel vreemd is dat ik nog geen 1 achievement heb gekregen terwijl je de eersten al in het eerste level hoort te krijgen... start de game maar eens opnieuw op, nog steeds niks. Ik leeg mn cache eens en start mn xbox opnieuw op in de hoop dat het nu wel goed is.

Start de game maar eens opnieuw op op hard dit keer. En ja hoor ik krijg gewoon de eerste achievement, maar hey dat is raar, hij geeft me 2x dezelfde achievement achter elkaar 8) Dit klopt niet, ik kijk op mn gamercard en ik zie dit:

8)

Hij is nu het pad helemaal kwijt omdat hij me achievements 2x heeft gegeven. Op mn gamerscore op xbox.com, staat dat ik 0 punten met Dante's Inferno heb, maar op mn gamercard op mn xbox staan ze wel bijgeschreven. Oftewel hier is iets goed mis 8)

Weet iemand hoe dit kan, of hoe dit op te lossen?8) aal hier ontzettend van. Eerst krijg ik helemaal geen achievements en nu krijg ik ze dubbel en loopt alles in de soep. Echt te raar voor woorden 8)

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ff uitzetten ofzo? :p

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Probeer je profiel te verwijderen, en vervolgens te recoveren?
    Ik weet alleen niet in hoeverre dit je savegames verknalt.

Misschien kun je die backuppen op een USB stick ofzo.

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Maakt niet uit qua savegames ;) ik recover bijna wekelijks

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    ^Na veel gedoe is het bijna opgelost.

Achievement gehaald met een andere game, toen op 1 of andere manier, zag mn xbox pas weer dat je niet dubbele achievements kon halen en stonden er geen achievements meer in. Mn savegames verwijdert, dus helemaal weer opnieuw beginnen en nu geeft ie geen dubbele achievements meer. En mn gamerscore op mn xbox klopt weer met die van xbox.com. Alleen nog als ik bij de achievements kijk van de game dan geeft ie aan dat het spel er maar 25 heeft ipv 44. Maar kan ze wel gewoon halen.

Maar belangrijkste is dat mn gamerscore weer normaal klopt en geen dubbele achievements meer haal :thumbs:

Deel Deze Pagina