Geen, je moet nog even geduld hebben. De geestelijke vader achter de Final Fantasy serie gaat namelijk spellen maken voor de xbox 360.
probeer anders Star Wars Knights of the Old Republic is ook goeie RPG, misschien niet dezelfde stijl maar wel een diepgaande, mooie, grote RPG.
Hmm, Je zou eventueel ook Fable kunnen proberen. Hoewel het niet hetzelfde als FFX is... Zelf hou ik niet zo van FFX, omdat je dan zown irri "pokemon" vecht systeem hebt. En in fable kan je er lekker op los slaan alleen het grootste nadeel van fable is weer dat het kort is en FFX ben je wel ff zoet mee. Maar goed: dat is mijn mening dus. En SWKotor lijkt dan het meest op FFX, zoals Zephyrus al zei.
mm,er is idd geen game als ffx op de xbox. Ffx was idd wel bom op de ps2, wat een verhaal, graphics, dieptegang,filmpjes,... echt heel mooi,maarja ,als je dan toch echt een game wil dat in de beurt komt,mm,mss jade empire,maar dat spel is heel anders,...
ik heb kotor wel eens gespeeld, damn wat een kutspel zeg. Ziet er niet uit man... En het is echt zo piew piew piew met die irritante zaklantaarns en blasters vechten. Fable en Jade Empire zijn idd wel stoer. ffx was echt dope, vette GFX, mooi verhaal, von dat pokemon systeem wel relax, gewoon chill op een paar knopjes drukken en naar het gevecht kijken.
FFX een goed spel Ik heb betere FF gespeeld, maar goed. Wacht op de volgende generatie, wil je turnbased of instant action RPG's?
afgezien van de magistrale opening, vond ik FF7, 8 en 9 wel alledrie stukken beter, maar ik geloof niet dat om dat soort meningen gevraagd werd, dus ik hou erover op maar misschien leuk om die games ook nog eens te proberen, mocht je ze nog niet kennen...