spel in de stijl van Final Fantasy X

Discussie in 'Algemeen' gestart door gunitsoldier, 2 mei 2005.

1. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FFX was 1 vd beste spellen op de ps2. Welk spel op de Xbox lijkt hier zoveel mogelijk op?

2. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen, je moet nog even geduld hebben. De geestelijke vader achter de Final Fantasy serie gaat namelijk spellen maken voor de xbox 360.

3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    probeer anders Star Wars Knights of the Old Republic
    is ook goeie RPG, misschien niet dezelfde stijl maar wel een diepgaande, mooie, grote RPG.

4. Diz4r

Diz4r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm,
    Je zou eventueel ook Fable kunnen proberen. Hoewel het niet hetzelfde als FFX is...
    Zelf hou ik niet zo van FFX, omdat je dan zown irri "pokemon" vecht systeem hebt:9.
    En in fable kan je er lekker op los slaan ;) alleen het grootste nadeel van fable is weer dat het kort is en FFX ben je wel ff zoet mee.

Maar goed: dat is mijn mening dus.

En SWKotor lijkt dan het meest op FFX, zoals Zephyrus al zei.

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    mm,er is idd geen game als ffx op de xbox. Ffx was idd wel bom op de ps2, wat een verhaal, graphics, dieptegang,filmpjes,... echt heel mooi,maarja ,als je dan toch echt een game wil dat in de beurt komt,mm,mss jade empire,maar dat spel is heel anders,...

6. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb kotor wel eens gespeeld, damn wat een kutspel zeg. Ziet er niet uit man... En het is echt zo piew piew piew met die irritante zaklantaarns en blasters vechten.
    Fable en Jade Empire zijn idd wel stoer.

ffx was echt dope, vette GFX, mooi verhaal, von dat pokemon systeem wel relax, gewoon chill op een paar knopjes drukken en naar het gevecht kijken.

7. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij lord of de ring heb je ook een rpg spel wat er wel op lijkt

8. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    FFX een goed spel :confused:
    Ik heb betere FF gespeeld, maar goed. Wacht op de volgende generatie, wil je turnbased of instant action RPG's?

9. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    afgezien van de magistrale opening, vond ik FF7, 8 en 9 wel alledrie stukken beter, maar ik geloof niet dat om dat soort meningen gevraagd werd, dus ik hou erover op O-)

maar misschien leuk om die games ook nog eens te proberen, mocht je ze nog niet kennen...

Deel Deze Pagina