spel ruilen hoe gaat het dan met achievements..

Discussie in 'Algemeen' gestart door gotcha, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    misschien een stomme vraag maar ik heb dead or alive / fight night gespeeld op me eigen xbox360 en die wil ik toch nog wel graag uitspelen... :9

maar als ik hem ruil met iemand die meer achievements heeft gehaald voor het spel hoe gaat dat dan ??

2. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    no problem die worden gekoppeld aan je live account online

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je savegame staat op je harde schijf/memory card, en vanaf dat punt speel je weer verder :)

4. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    yep savegame wel maar archievements die zijn gekoppeld aan je live account

5. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    dus als ik het goed begrijp :9 zitten die achievements die die ander meer heeft gehaald niet in mijn lijst

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je leert snel ;)

7. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ik begrijp je hele vraag nu eigenlijk niet? je wilt een spel ruilen met iemand die meer achievements heeft gehaald en bent bang dat deze achievements over worden gedragen naar jouw account??? :confused:

8. METALFEAR

METALFEAR Guest

als je op iemand anders zijn account speelt dan moet je soms helemaal overnieuw beginnen. Als je bijvoorbeeld Dead or Alive op een andere 360 voor iemand anders gaat spelen dan hij heeft gedaan is zijn savegame er niet en is ook niet gekoppeld aan zijn Live account. Zo zit dat met de games van Tecmo...een voorbeeld waarbij dat wel werkt is CoD2 die saves zijn Live account gekoppeld en kan je verder gaan op een andere Xbox 360 waar de ander was gebleven. ;) Traden heet dat....ik denk alleen dat dat wel op deze site verboden is.....:b:

9. xbox360livespeler

xbox360livespeler Just a game

Leuk Bevonden:
    0
    dat maak allemaal niks uit

10. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    zal het even uitleggen... ik had dead or alive bij mij xbox360 gekocht tijdje gespeeld en maand/2 maanden geleden wou ik hem verkopen/ heb dat ook gedaan.. maar ik wil eik toch nog wel proberen om de 1000 te halen in doa4
    dus wil ik hem weer kopen.. nee ben niet bang dat ik meer achievements zou krijgen ....
    maar eerder dat de achievements die een ander niet heeft en ik wel dat die verdwijnen en ik ze op nieuw moet gaan doen:+

nee is niet de bedoeling om te traden al doen sommige van het forum dat wel... :+ :9 :lol:

11. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De achievements zitten dus niet per spel, maar per gamertag opgeslagen. Je savegame staat ook nog gewoon op je HDD of memory unit waardoor je ook niks kwijt bent. Logisch, want op een DVD kan niet geschreven worden met de 360 lezer :)

12. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    ok dus er veranderd niks aan de achievements... er komen er geen bij :mad: :lol:
    en gaan er ook geen weg...

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nope achievements zullen niet verdwijnen hoe erg je ook kloot met een spel :). 1000 punten bij doa4 is trouwens best pittig.

14. METALFEAR

METALFEAR Guest

Ik heb 910 in DoA moet alleen nog single survival en de 100 uur spelen....

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja kan het nog wel moeilijk zijn? :x

16. Mythe gard

Mythe gard Guest

ZALIG

echt dom

17. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    mijn vraag is nu ( al lang ) beantwoordt dus mij betreft kan er een slotje op..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina