spel versturen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door nl_underdogg_nl, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hey ik had een vraag wat kost het om een spel te versturen :p en waar moet je dat doen !!? ik wil ze Binnen nederland verzenden want heb nu een hele raffel xbox spellen!!!!!!!!!

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    €1.56 per spel :)

3. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    officieel 1,65 euro, maar 2 postzegels van 39 cent is wel genoeg voor 1 (!) xbox spel in envelop.
    En waar? Tja, brievenbus?

edit:

Zal ik je mijn adres geven? :+

4. waar doe je dat:p plz !!!!!! heb er 40 te koop:p
    gewoon bij postkantoor en dan verzenden als??

5. kun je die gewoon in de bus rammen?? dan is het simpel he:p

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hey, je zit hier een beetje verkeerd, want dit gedeelte van het forum gaat over deze website zelf.

Maar je kunt je spel gewoon in een bubbeltjes enveloppe proppen. Postzegel d'r op (kosten zijn € 1,56 geloof ik) en ergens in een brievenbus gooien of ff naar het postkantoor brengen.. Net wat makkelijker voor je is..

Cheers!

7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ikzelf zou dit niet uit mijn hoofd weten, maar voor zover ik weet gaat het om het gewicht van hetgeen dat je wilt versturen hoeveel het kost.

Je kunt eventueel ook de spullen ongefrankeerd naar een postkantoor brengen en vragen of ze daar voor het juiste bedrag je pakketje willen frankeren.

Daarnaast moet ik deze sluiten omdat het in het verkeerde gedeelte van het forum is geplaatst, hopelijk heb je er wat aan gehad.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina