[XOne] Spelen tegen mensen van een ander continent

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 25 apr 2005.

1. AgentSmith

AgentSmith Guest

Hoe zorg ik er voor dat ik ook Live kan spelen tegen mensen van een ander continent. Ik zou wel eens tegen iemand uit America een potje PES 4 willen spelen. Of een potje tennissen tegen iemand uit Azie.

Tot dusver heb ik alleen maar gespeeld tegen mensen van Engeland, Portugal, Spanje, Frankrijk, Oostenrijk, Polen, Nederland, Italie en ik geloof eens tegen iemand uit Zweden.

Moet ik iets in het Dashboard aanpassen bij mijn settings ? Maar hoe kan het dus dat ik alleen nog maar tegen mensen uit europa heb gespeeld en dus niet uit de USA, Canada of Azie ??? :confused:

Alvast bedankt voor de hulp.

Eric,

2. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb laatst een potje Halo 2 gespeeld VIA XBC[want XBC ownt alles ] met mensen uit singapore/azie/bankok/ ed.

3. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    :mad: Ik kom echt (te) veel van die stink amirikanen tegen, ze irriteren me echt

4. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn maar heel weinig spellen waar je het land kunt instellen.
    mag ik vragen wat je er aan zou hebben ?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope gaat automatisch ... Pes is amerika niet Live Enabled .. dus dat verklaard dat je alleen tegen europeanen speelt

6. AgentSmith

AgentSmith Guest

Ik heb het gevoel dat ik een beetje beperkt ben met mijn Live. Maar dat kan aan mij liggen. Bij welke games kun je dan instellen tegen welke mensen je Live kunt spelen uit welk land ?

Mvg Eric,

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan op diverse fora gamertags vragen van mensen uit andere continenten en zo tegen hen spelen.(als dat mogelijk is)

8. AgentSmith

AgentSmith Guest

D'oh !!!! dat ik daar nog niet op gekomen was :eek:

Deel Deze Pagina