Ik zie op een aantal threads allemaal mensen, die proberen elkaar te overtreffen met het kopen van zoveel mogelijk spellen. Hoe ver zijn we met uitspelen? Ik heb tot dus ver de blauwe titels onder mijn tekst uitgespeeld, RSC en Amped zaten in m'n rewardpack, dus dat duurt nog ff.
IK heb Halo en DOA3 uitgespeeld, allebij op hard. JSRF ga ik niet meer verder mee, ik vind het klote dat ik nu alles opnieuw moet verven, omdat dat k** jochie alles heeft overgespoten.
Halo wel uitgespeeld, nog niet op legendary, heb daar nog geen tijd voor Gotham bijna uitgespeeld (moet veel car paints nog, en het bonus level moet ik nog uitspelen) RSC bijna uitgespeeld, moet nog 1 toernooitje ofzo Amped nog lang niet Cel Damage uitgespeeld James Bond AUF bijna (nog 1 missie waarik nog nie aan begonnen ben) ehm ff denken wat heb iknog meer.. nouja, komt zo nog wel ff
Als je dat een prestatie vind.. zet maar neer hoever je met je spellen gekomen bent. Zal ik er ook ff wat uitgebreider op ingaan: halo Normal uitgespeeld, Toen aan Legendary begonnen, gestrand in Level 3 Doa3 Met elk figuur uitgespeeld op moeilijkste nivo, zijn alleen nog wat pakjes te verdienen. Oddworld uitgespeeld met alles erop en eraan, 100% van alle beestjes (en eitjes) gered. RSC Classic Mode bereikt en heb nu iets meer dan 68.000 punten (70.000 nodig voor de laatste reeks toernooien: Unlimited) Amped Nog amper gespeeld, rang nog ergens in de honderd
HALO ben nu bezig op normal en nog niet klaar. DOA3 bijna met alle chickz uitgespeeld op normal.....nu bezig met alle kostuimpies te halen. Jedi Starfighter kom niet door 1 bepaalde missie in normal, ga nu verder
PGR : level 10 bijna duzz nog een paar carretjes en bonus level Amped: World Rank 60 d8 ik nog 3 levels en ben klaar ben nu pro boarder Spider-man : Gestrand bij bommen defusen van de Green-goblin Amped is best klote om uit te spelen je moet namelijk ik en 4 na laatste level high score 350.000 en media 250.000 (die kan nog wel maar high score is echt klote, en zit met de pro's op pro level 2. pro level 1 is truukje leren Pro level 2 is 2 skill points)
Halo uitgespeeld op normal en heel veel levels op heroic en legendary (ben bezig met voltooien) ---> level 1 t/m 6 en 10 al helemaal PGR: kom maar niet verder, zit nu ergens op professional league, maja heb vaak weinig zin om et te spelen ... DOA3 uitgespeeld en een heleboel pakkies ... Oddworld: Munch's Odyssee uitgespeeld, met een goede karma, gaat et ook nog spelen voor een slecht einde ... F1 2002: alle challenges uitgepeeld, niet zoveel track xperience Nightcaster: Nog bezig, ergens in Chapter 3/4 ofzo Azurik: speel et niet echt meer, niet zo boeiend meer ... Gaat in de toekomst wel eens verder ... dat wa et ... mzzl Munch and Abe
Halo uitgespeeld op easy RSC uitgespeeld op normal DOA3 uitgespeeld op normal Munch Oddysee - boeit me niet meer ben wel over de helft. Amped - nog lang niet klaar, ga er ook niet verder mee. PGR - Tot de corvette maar ben niet zo ver volgens mij. SSX tricky - Nog niet uitgespeeld. Fusion Frenzy - Kan je niet uitspelen. Azurik - nog voorlopig niet uitgespeeld.
-Halo heb ik al een tijdje geleden uitgespeeld op normal -PGR is tot op het bot uitgespeeld -DOA3 is ook uitgespeeld (op 2 kostuums na die ik nog moet hebben, zal ik wel snel werk van maken) - en al de rest heb ik nog maar net dus dat is logisch dat die nog niet klaar zijn...Agent under Fire hebbek al wel een keer gespeeld en ik zit nu aan missie 8 (toch al niet slecht, kweet nu wel niet hoeveel missies er precies zijn...)
Halo: Ben nog in Normal, level 9 PGR: kheb (als eerste hiero ) de F50\ DOA3: Amped: nog nie zover Hmm nog niet zo veel dus
Ik ook voor de rest heb ik halo en Thps3 uitgespeeld en met f1 2002 quick race op 100% maar dat telt denk ik niet
ondertussen hebbek weer even AUF gespeeld...kzit nu in missie 12 en da zal meteen de laatste zijn peinsek...kheb ze immers al ff gespeeld en kmoet nen baas killen...
DOA3... Ben met Halo net in de Library aangekomen, Co-Op.... Schijnt een vet level te worden.. JSRF moet ik nog verder spelen.. THPS3 ook. PGR ook. RSC ook.
ik neem aan dat dit met een gevoel voor ironie is geschreven? Library was veruit de saaiste level uit Halo...believe me, was ik blij toen ik daarvan verlost was...
Halo : Uitgespeeld op easy bezig met legendary THPS3 : Helemaal uitgespeeld Amped: ben 8ste DOA3: Snap er geen fuck van dus dat duurt nog wel effe. PGR: ben nog ver in het begin denk ik Max Payne: Uitgespeeld op easy, ben bezig met 2de hardheid.
Damn was idd errug saai.... Zag er steeds hetzelfde uit... Nu moet ik weg uit de library, das wel cool... Volgend level wordt hopelijk weer outdoors.. Dat is veel vetter..... Co-Op roelt big-time!!!
Moet je in de library nu ook héél zachtjes schieten enzo? 'ssshhhhhttttttt......!' Anyway...Ik heb DOA met byna alle mannetjes uitgespeeld op normal, en met Halo ben ik in het 5de of 6de level ofzo...die ene outdoors die supergroot is waar je al die voertuigen enzo kan besturen, zoals dat zweefgevalletje en die tank... Kun je ook een keer dat ding besturen dat ECHT vliegt!? waar kan dat, als dat kan?