Hallo iedereen, Ik ben een nieuw lid en een nieuwe speler van de Xbox. Mijn xbox heb ik verkregen via een vriend, deze had hem terug gekregen vanuit een reparatie en dus een nieuwe gekregen. Nu wil ik gaan spelen, dus spel erin, maar ik kan niet spelen, ik krijg melding dat ik hem moet aansluiten op internet. Mijn vraag is of ik niet kan spelen zonder internet, dus gewoon spel erin en klaar. Ik hoor het graag! groet. Tuintje
Dan ben ik benieuwd welk spel dat in godsnaam is. Ik heb jaren zonder internet gegamed! Ik denk dat je een uitzonderingsgeval te pakken hebt. Krijg je soms de melding dat je een update voor de game moet downloaden?
Je moet eerst eenmalig een License Migration uitvoeren. Dit komt omdat je na de reparatie een Xbox met een ander serienummer hebt gekregen dan ervoor.
Voor gewone games op dvd hoef je niet op internet nee. Voor Arcadegames moet dat wél, als je een andere xbox hebt dan die je hebt gebruikt om de arcade game te downloaden. Nogmaals: je hoeft niet op internet te zitten om gewone games te kunnen spelen nee.