zijn er meer spellen zoals morrowind ik vond het een cool spel tot je verder komt dan merk je dat alles hetzelfde is, kwa uiterlijk viel het me heel erg tegen slecht uitgewerkt enzo grauw en donkere onduidelijke wegen. dus zijn er meer spellen zoals dit? dan bedoel ik dus star wars KOTOR en fable, maar ik wil spellen die er nu al zijn
Nope, op ut moment zijn de RPG's op de Xbox dungezaaid. Er komen idd nog wel toppers aan, maar dat wordt pas einde van het jaar. En dat is nog wel erg lang wachten....
Bedoel je RPG's? Nu is er nog niets uit zoals Morrowind of KotoR, Fable. Binnekort komt Sudeki uit en ook komt True Fantasy Online uit maar dat is een MMORPG. Phantasy Star 0nline I & II komt ook uit. Deze kan je online spelen maar heeft ook een lange singleplayer. Dit zijn zo wat alle RPG's voor de Xbox, het kan zijn dat ik 1 of meerdere ben vergeten maar ik denk het niet. KotoR en Fable zijn ook RPG's.
RPG's naast Morrowind zijn er momenteel nog niet inderdaad. Fable en Sudeki komen er aan. De gameplay zal alleen iets meer arcade-based zijn dan het statige Morrowind. True Fantasy Online ook inderdaad, MMORPG, maar ziet er zeker niet slecht uit. Als je echt in de sfeer van Morrowind wilt blijven moet je nog een klein half jaartje wachten op de Expansion, de uitbreidingen Bloodmoon en Tribunal zullen in deze uitgebreide versie van Morrowind verwerkts zijn, voor een nog uitgebreidere ervaring! Ik ben bang dat dat het een beetje is. Ow, wacht! Was ik bijna het beste vergeten: Azurik natuurlijk! Vette Pwntsj!
dat is het juist, morrowind vind ik niet cool :{ heb ik al uitgespeeld*) is geloof ik meer een adventure, spel is ook niet echt moeilijk(vinnik)
Wat voor soort spellen zoek je dan. Want uit jouw top post kun je alleen opmaken dat je spellen zoals Morrowind wilt.
Als je echt een RPG fan bent en op e xbox zijn die er niet ga je toch NEVERWINTER NIGHTS spelen op de PC. Maar Fable is ook wel goed, denk ik (is nog niet uit)
Enclave is echt wel een Role Playing Game. Je hebt 5 of 6 verschillende characters, en dan heb je daarnaast ook nog de Dark Side, die ook nog 5 à 6 characters heeft. Dat noem ik een RPG. En Shenmui2 heb ik 1 keer gespeeld bij een vriend, dus ik kan daar niet zo goed over oordelen.
Hij bedoelt denk ik vrijheids RPG's en die heeft de Xbox nog niet, Starwars KOTOR komt geloof ik wel snel of nie?
Lol. Enclave is dus echt geen RPG. Gewoon hack&slash met wat hele simpele RPG elementjes. Maar misschien vind je Baldur's Gate: Dark Alliance wel wat, Weasel. Is ook niet echt een hardcore RPG geloof ik maar wel beter dan Enclave in elk geval. Ik heb hem nog maar weinig zien liggen in de winkel maar hij moet gewoon uit zijn in Europa als het goed is.
ehm als je live hebt is Phantasy Star Online echt wel stoer hoor.. (ook als je geen live hebt is de offline mode ook de moeite waard)
TFLO, sudeki, fable, baldurs gate 2, arx fatalis, fable, morrowind GOTY(met bloodmoon en Tribunal) en natuurlijk kotor komen er allemaal aan. Op tothegame staat kotor trouwens nog steeds op 23 juli(dacht ik)
ik ga wel KOTOR halen is het trouwens zo dat je ook skills hebt daar ?? strength speed etc en MOET je Jedi worden of kan je ook zonder lichtzwaard het spel doorlopen?