Ik heb gehoord dat er twee verschillende standaarden zijn voor de Xbox 360 games: PAL en NTSC. Ik heb een neef in Duitsland wonen en die wil voor mijn verjaardag een aantal Xbox spellen uit Duitsland meenemen. Kan ik dit op mijn Nederlandse (Schijnbaar PAL) Xbox spelen en heb ik dan gewoon de originele taal of de waardeloze nagesynchroniseerde Duitse taal tijdens het spelen...?? Want dat moeten we natuurlijk NIET hebben. Waarvandaan kan ik de spellen wel halen en spelen en waar niet...?? Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, want niemand weet hier het fijne van...
Hey, welkom op het forum. In Europa spelen we met PAL, maar Amerika en Japan werken met NTSC. Je kunt dus gerust een Duitse game spelen. Maar of het nagesynchroniseerd is, dat ligt geheel aan de game! Fifa wordt bijv. altijd vertaald, terwijl andere games in het Engels blijven. Ik moet wel zeggen dat de kans op een vertaalde game in Duitsland groter is dan hier. Maar ik moet je teleurstellen, want ik ga je topic sluiten. Dit omdat er er al tientallen topics over deze zogehete regiolocks gaan (probeer eens de [search]zoekfunctie[/search], en dan zoek je "alleen op titels" naar pal of ntsc). Omdat dit een erg druk bezocht forum is, proberen wij te vermijden dat het forum vol loopt met threads die één vraag behandelen. Daarvoor hebben wij een apparte thread in het leven geroepen waarin iedereen terrecht kan als hij/zij wat te vragen heeft omtrent de 360. Het XBox360 Algemeen/Vragen topic. Daar mag je gerust weer posten (en probeer anders eens uit te vinden welke game die vriend voor je wil kopen).