Spellen die beschadigd zijn !

Discussie in 'Algemeen' gestart door xmarktplaats, 14 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xmarktplaats

xmarktplaats Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo
    Ik ben tegen het volgende aangelopen. Een van mijn spellen Call of Duty 2 is beschadigd geraakt en is aan het scheuren vanuit het midden van de DVD. Dit is een bekend probleem heb ik op internet gelezen. Ik las alleen geen oplossingen vandaar deze post zodat wellicht andere er iets aan hebben.

Ik heb met de consumtenbond gebeld en het probleem voorgelegd. Zij redeneren het volgende. Voor DVD / Software is het zo dat indien binnen 6 maanden na aankoop de dvd scheurt dan wordt aangenomen dat het product bij aankoop al niet deugdelijk is geweest. Dit betekent dat de winkel (met bon) verplicht is aan te tonen dat het door eigen gedrag komt van de koper. Dat is natuurlijk bijna niet mogelijk. De winkel is dan verplicht het product te vervangen of geld terug te geven.

Ik ben terug gegaan naar de Bart Smit en heb netjes mijn geld terug gekregen omdat het spel niet meer leverbaar was.
    Wellicht hebben jullie er iets aan. En laat je niet afschepen !!!!!

Groet
    Richard

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Bedankt voor je tip :) Volgens mij als je Microsoft belt krijg je ook gewoon een nieuw exemplaar. De service van Microsoft is over het algemeel wel oké te noemen :)

3. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    microsoft klantenservice is echt een van de beste. ze doen nooit ergens moeilijk over en je krijgt altijd je product terug. (tenzij je hem in de wc gooit of zoiets lomps)

4. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een kras op mijn halo2 disc maar die heb ik al vanaf de realese kan ik ms dan ook nog bellen?

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hoe erg is het? Doet de game het nog? Anders zou ik er geen probleem van maken.
    Mijn cod2 disc heeft ook een hele kleine scheur. Maar na vervanging van het hoesje (de veroorzaker van het "scheur probleem" bij cod) is het niet erger geworden.
    Quake 4 krast bij mij vrij erg (enige game die dat doet) maar zolang de game het blijft doen, ruil ik hem niet om.

6. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh mooi...ik had namelijk precies hetzelfde met de cod2 dvd
    Toen ik hem uit het hoesje haalde hoorde ik PATS en zat er een scheur in..die is nu alsmaar groter geworden en nu start de game niet meer.

Heb een e-mail naar activision uk gestuurd, maar kan m dus ook gewoon bij microsoft inruilen...??

7. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij doet het dus niet meer, maar kan ik heb dan nu nog wel inruilen?

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Fijn dat je je geld heb terug gekregen, heb zelf ook scheurtjes in mijn COD2 disc gehad en heb hem omgeruild voor een ander exemplaar. :)
    Het is een bekend probleem.

Er is al een speciaal topic over problemen met de disc van Call of Duty 2, namelijk deze thread.

Deze gaat dus ook dicht.

Laatst bewerkt: 15 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina