Ik ben vooral op zoek naar spellen als metal gear solid, splinter cell, hitman, max payne etc etc. Iaw het stoere mannetje spelen met een dikke gun en een vet verhaal is ook niet weg (het verhaal van metal gear solid substance ) Welke spellen zijn nog meer aanraders op dit gebied?
Pandora ga ik nog achteraan. Het gaat me meer om spellen die al wat ouder zijn en die ik als net beginnende gamer heb gemist.
Idd en tot nu toe het enige spel wat ik heb uitgespeeld op de x-box. Heb nu hitman 2 en splintercell nog liggen, maar ik wil meer
Dit vervalt in een opsom thread en gaat ook om die reden dicht. zie a.u.b. beleid voor meer info Welk spel namelijk in het metal gear genre valt en welke goed is is vooral een persoonlijke kwestie. Zo vind ik b.v splintercell en metal gear wel in hetzelfde genre vallen (sluip spellen) Maar max payne b.v. weer niet, dat is toch heel andere actie als splintercell. Wat die beide gemeen hebben is dat het besturen vanuit 3rd person gaat. Dit bedoel ik dan ook met een persoonlijke smaak. Het beste kan je reviews lezen, spel uitproberen of threads doorlezen die over een bepaalde titel gaan om zo een mening/idee over een bepaald spel te krijgen. Deze thread wordt alleen maar een opsomming. In ieder geval succes met je zoektocht.