in hoofddorp Videoland ' toolenburg videoland ' In het Dorp Sorry van Maasland weet ik het niet ' moet je hier heen komen met de trein !
Ik heb bij ons nog maar 1 videotheek gevonden waar ze xbox games huren, vaak zijn dat van die kleine videotheekjes die het wel verhuren. Almelo(zal wel niemand wonen hier): VideoLook aan de Deldensestraat
Ik kan inderdaad ook wel eens gaan zoeken. Kan ik de games tenminste even proberen voordat ik ze koop. Bij Videoland bij ons (Leeuwarden) gaan ze ze in ieder geval voorlopig nog niet verhuren. Ze hadden 4 weken geleden een marktonderzoek gedaan en toen waren d'r in totaal zo'n 14 Xboxen in heel Leeuwarden verkocht, dus kon volgens Videoland nog niet echt uit. En ga nou niet zeuren over Leeuwarden, zo goedkoop en het meeste gezeur kennen we hier toch wel. We WONEN er namelijk.
Hier in dordt bij de lokale videoland staan er wel een aantal Xbox spellen in de computer. Ik heb ze nog niet in de schappen zien staan tho.
In almere verhuren ze wel bij ster videotheek naast de bios ze hebben ongeveer 17 gamez hoe ik dat weet ik werk bij de bios heeheh gr33t Sinned
Ik heb alle videotheken in Maassluis, Vlaardingen en Rozenburg afgebeld, maar nergens verhuren ze X-Box games. Zo'n doos bij een videotheek wist me te vertellen dat de XBox alle DVD's kapot maakt........]:-