Ik weet niet of dit al eerder is gevraagd, heb gezocht maar niet gevonden dus ik ging dit maar ff schrijven dan: Gaan jullie (in V3) een soortgelijk IGN lijstje met games maken? Dus dat jullie alle uitgekomen games in een lijst hebben staan en dat je ze aan kan klikken als: die heb ik. En dat iedere user zo een "I own" en "I want" lijstje heeft. Ik heb al een paar users met zo'n IGN lijstje gezien en het leek me echt handig. Zoiets is voor users makkelijk bijhoudbaar denk ik . Weet niet of het veel werk is, weet niet of jullie over zoiets te spreken zijn, en ik weet niet of het al gevraagd is, maar het zou wel vet zijn
Ja, er komt een apart profiel voor onze gebruikers met verschillende mogelijkheden. Zoals het aangeven welke spellen je wilt en hebt, je gamertag details en meer! Is nog beetje verassing... Al moet ik er even bij zeggen dat dit profiel systeem misschien iets later dan V3 lanceerd.
Als jullie V3 nou gelijk zouden klaarhebben met de nieuwe xbox.com?? Maarja, dat zal wel niet gebeuren. Maar 25 augustus moet te halen zijn (niet dus )