1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sphinx and the cursed Mummy

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fusion, 1 mrt 2004.

  1. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was van de week in mijn favo gameshop om BG&E
    te halen, zag ik Sphinx and the cursed mummy liggen.
    Ik had nog nooit van deze game gehoord maar het zag er heel leuk uit dus maar ff wat over lezen op het net.
    Ik lees altijd graag wat anderen erover te zeggen hebben
    (onofficiele reviews)

    Op xboxworld een search gedaan : Helemaal nix gevonden over
    deze game. In andere reviews krijgt hij toch best goede cijfers
    en het klinkt allemaal erg leuk:

    Sphinx is an enchanting adventure filled with mystery, action and a deep, compelling storyline.
    The game is set in an entirely original universe that is styled upon ancient Egypt
    where players will embark on an epic quest exploring new worlds, uncovering dark secrets, interacting with
    hundreds of fantastic creatures and discovering new abilities.
    Travelling the world via magic portals to foil the evil plans of Set, players will guide
    Sphinx on a journey requiring all his wits, agility and special powers in an attempt to find
    the stolen mystical crowns of Egypt.


    -Play as the ice cool adventurer Sphinx or his hilarious sidekick, the Mummy.
    -Sphinx has multiple cool weapons including his magical blade, capture beetles, possession spells, ice darts acid darts and bouncing darts!
    -Acquire new special abilities as you progress through the game.
    -5 huge worlds to explore, each one as diverse and rich as the previous.
    -Featuring approx 150 characters all superbly modelled.
    -50 enemies characters to overcome.
    -Deep game with a compelling storyline.
    -15+ abilities plus interactive environment you can utilise for abilities.
    -Series of exciting of mini games.


    [​IMG] [​IMG]


    Is deze game net zo'n ondergeschoven kindje als
    bv Beyond good and Evil?
    En heeft iemand 'em?
     
  2. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij IGN kreeg die de "Best game noone played" award in 2003. Maar denk dat ik hem pas koop als die in de budget bak ligt heb nu te veel andere spellen om hem nog te kunnen spelen.
     
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    volgens mij heeft niemand deze game hoewel het er wel leukt uitziet
     
  4. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Las hier ooit een preview van en het lijkt me toch best een leuk spel. Beetje vergelijkbaar met BG&E dacht ik. Als die in de budgetbak ligt ga ik em dan ook zeker is oppikken. :)
     
  5. dewd

    dewd Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een leuke game, ik had hem al opgepikt omdat idd Ign zei dat de game gewoon leuk is.
     
  6. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, mij lijkt het toch ook een heel leuk spel. Hij kreeg een 8.5 in de Xbox Magazine. Dus ik ga toch maar eens kijken of hij ergens goedkoop te halen is.
     
  7. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft hier iemand dit spel? Zo ja, vertel er is wat over want ik het het gevoel dat niemand hem heeft. Hij wordt ook niet aangeboden op Xbazar. Misschien omdat hij gewoon heel leuk is. :)
     
  9. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja.. game krijgt overal 8en, dus ik ga em zeker is proberen.
     
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Het is jammer dat er zoveel spellen worden gemaakt die achteraf heel goed blijken te zijn, maar die dan niet verkopen omdat er simpelweg niemand van heeft gehoord.
    En het is dan nog jammerder als je ziet dat slechte spellen dan weer wel goed verkopen doordat er uitgebreid reclame voor wordt gemaakt (de beroemde/beruchte hype).
    Ik hoorde ook pas voor het eerst van dit spel toen ik erover las in de Xbox Magazine. Ik weet nog niet of ik hem ga kopen, maar misschien toch interessant voor later (als ik weer wat meer geld heb :+ )
     

Deel Deze Pagina