Informatie | Screenshots | Trailers | Achievements | Boxart | Officiële website | Opmerkingen Platforms Xbox 360 | PS3 | PC | DS | Wii | 3DS | iPhone | Android | SNES | 3310 ~ Uitgever Activision ~ Developer Beenox ~ Genre Actie ~ Release datum Herfst 2011 Spider-Man: Edge of Time is a focused, action-packed adventure set in two connected and evolving timelines, from the contemporary times of the Amazing Spider-Man to the corrupted future world of Spider-Man 2099, against the backdrop of a rich, tightly crafted narrative by acclaimed Marvel veteran Peter David (co-creator of the comic book series Spider-Man 2099). The game features all-new “cause-and-effect” gameplay, where players will see how the immediate and sometimes unexpected effects of their actions as one Spider-Man changes the timeline of the other Spider-Man. ___________________________________________ It seems an "evil scientist" in the 2099 world goes back in time to the Amazing Spider-Man time frame and kills Spidey. Spider-Man 2099 sees this, but it doesn't stop the world from going down a skewed path -- a trailer showed the Statue of Liberty in 2099 morphing into a sword-bearing woman as the timeline reacted to the death. Knowing how things were supposed to be, Spider-Man 2099 reaches back to Amazing Spider-Man (pre-death), and the duo starts to work together -- although they don't get along at first. How do these heroes separated by time communicate? Picture-in-picture. When we're playing as one Spidey, we'll see the other in the bottom ring corner of the screen. This partnership will have a bunch of time-bending effects. When we're playing as 2099 and Amazing knocks down a wall in his time, that wall's going to disappear in our time. One screenshot the panel showed was Amazing destroying a giant robot that was a prototype of the one 2099 was fighting in the future. When Amazing beats the prototype, the robot 2099 is fighting disappears. Although the game will have you jumping between the two Spider-Mans, it's a single-player endeavor. Spider-Man: Edge of Time also isn't a sequel to last year's Spider-Man: Shattered Dimensions. This is an original standalone story -- but it does borrow some of Shattered Dimensions' cast. Josh Keaton played Ultimate Spider-Man in Shattered Dimensions. Christopher Daniel Barnes was Noir Spider-Man in the last game and is 2099 in this one. Oh, and if you're a super-Marvel fan and are pissed that this storyline mixes universes -- technically, Amazing and 2099 aren't in the same reality -- the creators say that they're on it and will explain it in the game. ARTWORK, JEWEETTOCH! [yt]D9lJ_hYYbrA[/yt] BEWEGENDE PLAATJES. BEHIND THE SCENES STUFF. Speel de game uit op EASY! MEDIUM! HARD! en, ehm...Verzamel een hoop nutteloze dingetjes! AWESOME! Tsja, ik had liever open world gehad. Maar ik blijf aan de andere kant ook gewoon een zwak hebben voor Spidey. Toch maar weer in de gaten houden. GO Spidey! \o/ Ik kan gewoon niet boos op je blijven.
Ik ga lekker wel zeiken, ik wil weer een open world spidey game! Lekker door Manhatten slingeren en achter ballonnen aan zitten
Absoluut! Web of Shadows was ondanks dat het eigenlijk niet echt een goede game was zó awesome. Meer van dat graag! Maar ik wil deze game niet gelijk afrekenen op het feit dat ie niet open world is. Het is Spidey, dus ik zal het weer een eerlijke kans geven. Of ja... ik zal het proberen.
Tsss, in Shattered Dimensions sprak Neil Patrick Harris de Amazing Spiderman in en dat was het enige toffe aan die game vergeleken met Web Of Shadows. Ik wil een nieuwe awesome game zoals WoS.
Ik ga ook zeiken... Ik zit helemaal niet te wachten op verschillende dimensies en dat soort onzin. Dat vind ik in de comics ook al compleet ruk, en voor een game vind ik het nog idioter, wat volkomen onnodig. Geef me gewoon een toffe sandbox Spider-Man game, het liefst lekker kleurrijk met cell-shaded 3D, met 1 goed hoofdverhaal, en daarnaast gewoon superveel toffe side-missions en cameo's enzo. Dus dat je opeens ingehuurd wordt door Silver Sable om terroristen aan te pakken, of dat je Black Cat helpt met wat inbraken bij Kingpin, of dat Johnny Storm je hulp even nodig heeft voor iets, of een Hulk die de boel loopt te slopen, etc etc etc. Dat was namelijk zo tof aan de strips vroeger: er kwamen allemaal leuke andere marvel-figuren langs en heel veel villains etc. Je kunt zelfs Dr. Strange een rolletje geven als je perse Spider-Man in een andere dimensie missies wilt laten uitvoeren.
Heb je Web Of Shadows al gespeeld? Doet het heel aardig aan de eisen die je stelt. Geen ultieme topper, maar een zwaar vermakelijke game.
Haha, nou ja zeg... Ik dacht dat ik me aan het aanstellen was met mijn geroep om een open world game. Vandaar ook toch maar een topic aangemaakt, want Dulle, je moet je niet zo aanstellen! Misschien wordt het wel leuk! Blijkt dat (bijna) niemand erop zit te wachten. Oh well... we zien wel. Misschien worden we verrast. Dacht, maar weet het niet meer zeker, dat Shattered Dimensions door de pers redelijk goed werd ontvangen. Als Beenox daar nou op voor borduurt... (is het nog steeds geen open world game. I know. )
Ik ben gewoon de enige die echt plezier heeft gehad aan Shattered Dimensions en die écht zin heeft in Edge of Time. Lekker zijn jullie.
Dit lijkt wel erg veel op Shattered Dimensions hoor... En ik stem ook voor een open-world Spider-Man game.
Onzin! Shattered Dimensions is echt een goed en leuk spel, ik twijfel er niet aan dat 't nu weer zo zal zijn. Liever heb ik ook een open world spel, maar zo lang Beenox gewoon goede spellen maakt, is het maar zo!
Ik vind Shattered Dimensions zelf toch wel tegenvallen en Spider-Man 2099 is echt mijn minst favoriete Spider-Man. Ik betwijfel dan ook dat ik deze game zal gaan halen. Ik had veel liever dat ze gewoon een open world game zouden maken met bijvoorbeeld een verhaal/saga uit de Spider-Man Comics.
mensen em al gespeeld? ik krijg em binnenkort te leen van een maat van me, vond het vorige deel (schattered dimansenions) ERG cool ben benieuwd hoe deze is