Ik wil er weer is een spel bij en denk over spider man maar ik hoor van bladen verschillende dingen er over. Ik heb nu ff wat vraagjes: 1 heeft het een multi-player? (minigame bedoel ik) 2hoeveel diffeculties heeft het spel? 3is het snel uit te spelen 4en is het saai of steeds weer iets nieuws erbij waar door je door blijft spelen(verslaving???)
niet kopen, koop dan enclave.. en als je daarvan de slechtere versie wilt hebben hunter. als je nie van schieten houdt dan p.o.w. ook vet spel
Demo staat op de OXM van deze maand. Ik vind de besturing slecht. De camera draait niet goed mee en als je de camera zelf draait gaat het lopen op een of andere manier niet meer logisch.
spiderman = not ik had het spel binnen 1 dag op laagste niveau uitgespeelt 2 uurtjes in 2 dagen normaal uitgespeelt en na de 3de dag op 3de niveau uitgespeelt. ik wou hem terugbrengen maar dat kon niet meer maar gelukkig werkt iemand uit mijn straat bij de media markt en die kon wel wat regelen voor me
Spiderman is de moeite waard als je eindelijk die tering camera onder controle hebt. Heeft vrij lang geduurt voor mij, dus lijkt me niet een spel wat je een dagje huurt. Verhaal is natuurlijk goed, ook de cut-scenes. Combat is prachtig. De ene spin je in een web die dan hulpeloos rondspringt terwijl de op een andere badguy z'n nek springt en op z'n kop gaat butsen. Erg coole moves Helaas geen MP. Een ander minpunt is het saven. Sommige levels beginnen met een makkelijk stuk en daarna een klote stuk. Elke keer moet je dat makkelijke stuk weer doen *gaap* Spiderman scoort zeker hoog in de huidige lijst xbox titels, maar geen klassieker.