heeft geen multiplayer!!!! En of het leuk is?? IK had hier al eerder een thread over gestart en daar waren ze toch redelijk positief,
Als het goed is heeft de komende "Official UK Xbox Magazine" 'm komende maand als playable demo op de disk staan.... kun je 'm zelf testen. Zou binnen nu en 2 weken in de winkels moeten liggen.
Ik heb het spel al uitgespeeld.. en hij is op sommige momenten wel pittig ja. Maar toch heb ik het spel al vrij snel uitgespeeld. Dat is wel jammer. Spel zelf vind ik ok.. save game moet je telkens doen bij elk behaald level. Verhaal is natuurlijk bekend van het spel.. dus voorspellend. De duur van het spel vind ik iets te kort naar mijn mening. Draw your conclusions
Ik had 'm na een uurtje spelen bijna teruggebracht naar de winkel, maar gelukkig heb ik 'm in het rekje laten staan... Een tijdje geleden ben ik namelijk weer begonnen met spelen en ik moet zeggen dat het me nu toch wel bevalt. In het begin erger je je gewoon kapot aan die camera en de eerste level is ook niet echt ideaal voor die camera. Naarmate je verder komt, krijg je meer levels met grote open ruimtes en dan is het perfect. Ik heb de film niet gezien, maar ik heb het idee dat ik 'm bijna uitgespeeld heb. Ik denk dat de replay-waarde wel wat tegenvalt.
Over replay's gesproken.. DODGETHIS invullen bij cheats console.. en je krijgt een leuk detail in je spel
Ik moet nu vechten tegen de Green goblin, maar als ik hem uit de lucht heb is het (voor mij) onmogelijk om hem te verslaan, ik kan hem nog nouwelijks pijn doen. Heb je nog een tip daarvoor. BTW:is dit het einde
Ja tuurlijk xboxerz helpen elkaar.. _____________________(just a tip for a few people here) Ik heb hem verslagen door niet aan de grond te staan.. althans zoveel mogelijk niet. Schieten met web bal.. constant.. dat hielp bij mij onzettend veel. En als je heel erg aangevallen wordt... dan trek je een web over jezelf heen voor bescherming. Daarna weer vrolijk door schieten! Een vliegende kick wil ook vaak goed helpen. Hope it helps! En ja.. dat is wel het einde ja.. jammer heh? Ik vond het ook al zo snel.. :{