Spiderman: Level 2 Het lukt me maar niet om in level 2 ongezien te blijven. Ik krijg steeds "Stealth Failed!!" Heeft er iemand een tip voor mij??
tis vet simpel je moet gewoon als je in de garage komt dus als je de combo gepakt heb en je staat bij de deur snel naar voren webben zodat je tegen de muur komt en dan omhoog webben zodat je aan het plafond komt dan moet je gewoon richting de trap gaan en naar een deur toe gaan je wordt dan wel gezien maar je krijgt als het goed is geen stealth failed tis bij wel gelukt
Maakt ook geen fuck uit. Inderdaad je bent niet onopgremerkt binnengekomen wat eigenlijk de bedoeling is. Maakt verder niets uit. Als je het wel lukt dan zien ze je alsnog als je ze de %^$#&^%# moet slaan . Ik ben trouwens ook nog niet verder geweest dan de 2e level. (heb hem gister geleend van een neefje)
tissalgelukt... Thanxxx! Ik heb het ondertussen ook zelf al uitgevonden. Je kan die gasten gewoon net zolang bekogelen tot ze erbij neervallen. En dat kun je wel ongezien doen als je eerst die 3 gasten uitschakeld en dan pas de deur door gaat krijg je ook geen "Stealth Failed" en het kan dan wel geen fuck uitmaken, het scheelt wel in punten.