Ik ben in het level waar je scorpion moet beschermen tegen die spinnen, maar hoe kun je dit het beste aanpakken? Ik overleef het wel, maar die scorpion gaat steeds dood!
eerst moet je een beetje in die hoek bij hem blijven en die spinnen dood raggen. Na een tijdje loopt hij weg naar de 2e verdieping. Volg hem. Zodra je een spin tegenkomt deze eerst dood nakken. Als je dan op de 2e verdieping bent kun je met zijn 2´en verder vechten zonder probleem als het goed is. Ik deed eerst ook tijden over dit level
Ja ik krijg het nog steeds niet geregeld, er zijn te veel spinnen, en als scorpion een keer wordt geraakt door zo'n soort electro-straal is ie bijna voor de helft dood. Ik ben al met hem op de bovenste verdieping geweest, is dat het laatste?
Op zich valt dat level toch best mee, maar je moet inderdaad gewoon veel bij Scorpion blijven en veel met je webstuff werken. Dus webdome om ze tijdelijk uit te schakelen etc. Op die manier kunnen ze Scorpion niet snel aanvallen en kun jij ze rustig een voor een aanpakken. BTW, welke moeilijkheidsgraad speel je?