1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Spikeout : Battlestreet

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arno S., 1 okt 2004.

  1. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Nieuwe beat em up van Sega, nooit van gehoord maar het lijkt me wel vet.
    Wat info kun je hier vinden check
    Ik moet toegeven, Sega heeft lef.Want wie brengt er nu nog een beat em up
    uit?Beat em ups waren 10 jaar geleden hot, nu niet meer dus....
    Maar de game lijkt mij echt cool.Kent iemand Street Gangs (river city ransom) op de nes ook nog?Was ook een beat em up, naar mijn mening één van de beste games op de nes.Wat heb ik die game vaak gespeeld :cool:

    Maar wat is jullie mening over deze game?
     
  2. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij echt 3x niks, ik heb die trailer gezien en ik denk dat het misschien in het begin nog wel leuk is maar dat het heel snel zal gaan vervelen. het spel heel wel 1 voordeel ten opzichte van de oude beat em ups, je kan hem saven! ik vond het altijd zo irritant dat ik altijd opnieuw moest beginnen als ik Double Dragon 1,2 en vooral 3 aan het spelen was. wel leuke spellen trouwens, maar ik denk dat we teveel verwend zijn tegenwoordig dit soort spellen spreken de meeste gamers niet meer aan....
     
  3. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Zegt wie?

    Ik vond Street of Rage veel beter (op de Sega)

    Wat ik tot nu heb gezien lijkt me zeer vermakelijk alleen denk ik wel dat het geen topper wordt maar gewoon een lekkere game net als b.v. OutRun 2
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Meesterlijk; met zijn vieren online baddies whuppen! :+
     
  5. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Kom op zeg, de laatste paar jaren zijn er een handjevol beat em ups uitgebracht en dan voornamelijk op de handhelds etc en niet op de consoles.
     
  6. Sebass

    Sebass Schizz Artist

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel leuk met je m8en elkaar of andere afraggen hehehe, en ik vond trouwens de beelden wel vet

    Greetz Bass
     
  7. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat ze niet zoveel zijn uitgebracht hoeft het niet te betekenen dat het niet "hot" kan zijn. Zo bedoelde ik het...maar je hebt gelijk beat 'em ups zijn er haast niet. Maar ik hou persoonlijk wel van beat 'em ups...
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    IK ben erg benieuwd, maar ben nog niet 100% overtuigd. Ik hoop echt dat het zo tof kan worden als streets of rage(2)... Dan mogen ze meteen verder gaan met Golden axe 4 en een streets of rage 4!
     

Deel Deze Pagina