Splatterhouse Uitgever: Namco Bandai Ontwikkelaar: BottleRocket Genre: Actie, Beat 'm Up Release: Medio 2009 Informatie: BottleRocket Entertainment komt volgend jaar met een consoleversie van Splatterhouse, een actietitel gebaseerd op de arcadehit van 1988. We nemen de rol aan van student Rick Taylor die de gebruikelijke dosis van een vermiste vriendin samen met het verschijnen van hordes vreemd uitziende wezens te verwerken krijgt. Gelukkig beschikt onze jongeling over een speciaal wapen: een masker dat hem omtovert in een echte vechtmachine. Dit zogenaamde Terror Mask bezit nog meer krachten; zo kan je de healing functie gebruiken om in realtime botten, zenuwen en spieren terug aan elkaar te laten groeien. Het is eens wat anders dan een lege healthbar, zullen we maar denken. XBW Gamepage: Hier Filmpjes: N.V.T Artworks: Screenshots:
Ziet er goed uit. De arcadeversie was ook wel een tof spel lang geleden. Toevallig speelde ik de arcade versie een tijd terug nog eens, bleek een betere herinnering dan de werkelijkheid. De tand des tijds is hard. Dit ziet er echter weer goed uit. Ben benieuwd.
Iedereen zegt dat het er geweldig uitziet.. helaas ken ik het orgineel niet. Ik wacht nog even af op wat meer info plus beeldmateriaal.
Een kleine collectie gameplay beelden. Tja je moet wat he. Edit; Ik geloof dat er nog geen gameplay beelden waren gepost hier dus nu zie je het een keer in actie.