Ik heb laatst van een vriend van mij gehoord ( GC bezitter en haat de X-Box ) dat splintercell ook voor de GC/ GBA/ en die nieuwe game boy. Daarbij, zouden 7 extra missies zitten ! Is dit waar ? Zoja, dan heeft iedereen die een GC heeft geluk !
Splinter cell op de gamecube klopt maar geen 7 missies , waarschijnlijk eentje ( in een energiecentrale ofzo ) maar die kunnen wij via xboxlive downloaden so dont worry!
Ze zeggen toch daar bij Ubisoft , dat splintercell alleen op de xbox en pc kan, door de schaduw effecten die veel vereisen. Dat kan de gamecube niet aan, en een gameboy al helemaal niet. Ze kunnen de schaduw ook niet gewoon weglaten, want het is een belangrijk deel in de gameplay. Volgens mij is het gewoon een roddel.
Oja deze Maar dat de game op de GC kwam was al langere tijd bekend... En waarom zou de PS2 het wél aan kunnen en die GC niet?
PS2??? ik zie nergens PS2 staan. wel PC, je weet toch, dat ding wat voor je neus zit, met een toetsenbord en monitor eraan.
Erm ik denk dat ik haast wel met alle zekerheid kan zeggen dat de GBA versie (als die er al komt) voor geen meter is te vergelijken met de Xbox versie. Dat is niet negatief bedoelt, maar SC lijkt me nu niet echt een GBA titel. Of wat voor pocket dan ook.
maarja, wie denk dan ook meteen dat SC op de gba en cube uitkomt, als een XBOX HATENDE ( of ookwel, jaloers op dat de xbox SC heeft) vriend zegt dat hij daarop uikomt. Als hij zo XBOX HATEND is, en hij vind SC leuk, gatie waarscheinlijk zulke dingen verzinnen. sorry datik dit zeg over je vriend.
Splinter Cell op de GBA lijkt me niet zoveel. Zal wel net zoiets worden als MGS op de Gameboy (MGS komt trouwens ook naar de GBA ). Maar we zullen zien.
het is deze morgen bekend gemaakt door Ubisoft zelf dat SC naar de GC en de PS2 komt hoor (en ook naar de GBA) dus geen exclusive voor de Xbox [Bill? waar is je zak $ ? ]
de nieuwe gameboy is een kut ding.. het ziet er gammel uit door de scharniertjes, en er zit geen headphone uitgang meer op..
deze topic gaat over Splinter Cell bij Nintendo. niet over een een of andere game boy advance SP anyway, boeie . alle levels die de GC Xtra krijgt krijgen wij dubbel op xbox, live en daarbij komt dat wij(xbox bezitters) Splinter Cell al meer dan 1/2 jaar hebben kunnen spelen voordat hij voor de GC is uitgekomen.