splinter cell 1 [help]

Discussie in 'Algemeen' gestart door dirtybolle, 24 jan 2005.

1. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in het cia level ik ben al via de airlock ding binnen gegaan dan ben ik naar rechts een deur binnen gegaan die moet ik eerst open breken als ik dan 2 man heb afgemaakt dan loop ik door en dan staat daar zo een manneke bij machine ik heb hem vermoord maar bij die machinen kom ik nie verder :confused:

2. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hm.. je bent dus door de airlock gegaan, ik neem aan dat je die bedoeld helemaal in het begin van het level. Dan kan ik me enkel nog herinneren dat je over een hek heen moet. Wat voor een machine is dat? Sorry, maar k weet niet zeker waar je zit, dus kan k je niet goed helpen.

3. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben op dat dak geklomen en dan door het airlock dan viel ik door een gat en stond ik op een kast of zo iets dan zie ik recht voor me die metaaldetectors en een bewaker dit is een grote hal ik ben dan ( als je naar die metaaldetectors kijkt ) rechts gegaan een deur heb ik dan moeten open breken dan is er een camera als je binnen komt dan zie een bewaker die kan je als je stil bent langs achter besluipen dan ga ik de hoek om en dan is een trap om dat platform staat nog een bewaaker als ik deze heb afgemaakt dan moet ik nog door en dan kom ik bij die machienen met dat manneke er bij ma daar zit ik vast

4. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wist je dat er meer wegen naar rome leiden? :D
    Doe die level maar helemaal eens overnieuw een loop in het begin in de richting van het busje. Vlak bij dat busje zie je namelijk een hek waar je kan klimmen. (Je moet dus niet op het dak klimmen.) Als je over het hek bent geklomen moet je daar een opening zoeken en daar op springen. Dat is namelijk de weg die je had moeten volgen. Hoe jij namelijk gaat is een tweede route. :)

Laatst bewerkt: 24 jan 2005
  5. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.011
    neem is een andere avater joh _0/

6. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent dus in een grote ruimte met als het goed is een enorm CIA logo op de grond, als je iedereen hebt uitgeschakeld moet je door de metaaldetector heenlopen (ik weet niet meer of je in de controlekamer nog voor de detector eerst iets moest uitzetten) als je dan door die detector heenloopt is er nog een ruimte waar als het goed is nog 2 mensen rondlopen, schakel die uit en ga dan de lift binnen (als ik het tenminste goed hebt waar ik denk dat je zit :p ik heb t al minstens een jaar niet meer aangeraakt)

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt die deur opengemaakt met lock pick, je ziet rechts van je die zwarte camera, gaat naar links. je kan gewoon achter dat mannetje langs sluipen, die bij een machine staat. Je gaat aan het eind van de gang de hoek om, je ziet dan een trap.
    trap voorzichtig oplopen, mannetje dat erboven staat uitschakelen. Hij kan je straks anders zien.
    gaat weer naarbeneden, en terug de hoek om, rechts van je is een deur, die ga je in.
    je pakt de gadgets die op de tafel liggen, licht uit, je doet de andere deur van de kamer open, als het mannetje aan de overkant niet kijkt, dan ga je door de metaal detectors.

8. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    je moet via de regenpijp aan de buitenkant, gaat veel makkelijker...en jij snijd een stuk af!

9. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat wel maar als niet nog niet weet waar je heen moet dan is die regenpijp niet een goeie manier. Als je de eerste keer in die level gelijk die weg neemt ben je namelijk je hele orientatie kwijt.

10. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    dus je moet eerst naar de andere kant gaan van het begin af dan over dat hek en dus niet langs de regenpijp en als ik over dat hek ben is daar iets of wat ?

11. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    hoe ben je nou naar binnen gegaan, via de airlock of via de regenpijp, in je beginpost heb je het over de airlock maar nu vraag je iets over de regenpijp, zou je misschien iets gedetailleerder kunnen beschrijven waar je zit (wat heb je allemaal al gedaan en hoe ziet de ruimte er uit waar je in staat, wat staat/ligt er allemaal???)

12. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben dat dak op gegaan met die regenpijp m aar dan ga ik door een gat ja ik dacht tot dit da airlock was ma ik wil gewoon weten hoe ik tot aan het eerste checkpiont kom

13. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zul je op iemand anders moeten wachten, ik heb die route nooit genomen, te lui :p

14. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    ma ge mocht ook die andere route geven hoor !!

15. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan doe ik dat :p ik leg m wel vanaf t begin uit tot de liften, dan moet je zelf wel weer verder kunnen.

Als je recht voor het gebouw staat moet je naar links lopen hier staat een hek om een paar "kasten" heen, klim over het het en klim op deze kasten, spring dan vanaf de kast op een richeltje (zit aan de muur he) en als je er dan een beetje over die richel schuift zie je dat je een luik kan openen, doe dit en ga naar binnen door de ventilatoren. je komt nu in een gangenstelsel waar 3 mannen lopen, maak gebruik van de donkere plekken om ze uit te schakelen. Als ik het me goed herinner heb je verderop in dezelfde gang een camera, ga hier onderdoor zonder gezien te worden, ga nu weer gewoon met de gang mee en dan zie je een deur, lock pick die en pak de spullen die in de kamer liggen, ga nu weet terug naar de gang en loop naar de volgende deur, hier hangt een camera boven en je moet m lockpicken, dus wees ff snel. Nu kom je in de hal van het gebouw, hier zijn als het goed is 3 mensen, schakel die uit en lees dan de rest van mijn eerste post zo kom je als het goed is tot de liften (nogmaals ik heb t al minstens 1 jaar niet meer gespeeld he)

16. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ga t ook maar weer s spelen, want dit levert nieuwe mogelijkheden op. Dit was trouwens mijn favo level

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    en hem helpen is er ook niet bij
    en wat boeit het als hij jou Avater heeft

Edit: (ik kan je niet helpen, sorry...)

18. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ging je altijd langs de regenpijp dan? ik heb t vandaag ook eens gedaan en die route met de regenpijp is heel veel korter, dat ik dat nooi eerder heb geweten |:- *)

Nja, suc6 iig

19. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    ben jij dan verder geraakt ? en hou dan ?

20. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Laat me raden dit is de 1e keer ooit dat je het speelt :p
    Je klimt die regenpijp helemaal naar boven maar je kan niet op die rand klimmen omdat er een rol prikkeldraad aanzit, toch klim je helemaal naar boven alleen laat je dan los terwijl je naar rechts gaat, dan val je op het afdak en kan je via een ventilatieschacht naar binnen.

Deel Deze Pagina