Splinter Cell 2 ?!?!?!?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 4 mrt 2003.

  1. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Pas geleden kwam ik op een site waar ik toevallig las dat ze nu al weer bezig zijn met het vervolg op Splinter Cell. Alleen ik weet niet meer welke site het is, want mijn computer was een paar dagen geleden op 'hol geslagen'. Weten jullie hier toevallig meer va'n; en hoe vet zou dit spel dan wel weer niet zijn??
     
  2. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niks gelezen van een vervolg op Splinter cell 2 ma het zou natuurlijk altijd kunnen... Laten we hopen!!:D
     
  3. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Hij zal vast en zeker komen, maar er is nog weinig (lees: misschien wel niks) over bekend. Maar halen ga ik hem zeker, Splinter Cell roeleert :D
     
  4. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Werd SC2 niet een online spel?! :eek:
     
  5. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop van wel, zou wel beter zijn. Allemaal Tom Clancy's die elkaar moeten besluipen en op een of andere manier moeten omleggen.
     
  6. Ik heb ook gelezen dat de poort voor de ps2 en cube niet door dezelfde makers van Sc werden gemaakt, omdat deze helden al bezig waren met deel 2 van Sc.
     
  7. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Hehe ik wist al lang dat er een vervolg zou komen. Op de dag dat ik Splinter Cell gekocht had wist ik dat. kijk maar naar de interview met Sam. Dan vraag iemand aan sam of hij al iets weet over Splinter Cell 2. En dan zeg hij dat hij zulke dingen nog niet mag bespreken met andere mensen. Maar je ziet in zijn ogen dat er een vervolg komt :D
     

  8. Dat had ik toen ook al meteen door ja. :D
     
  9. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook zou je wel uit het eind filmpje kunnen concluderen dat er een vervolg komt denk ik. Als het vervolg komt koop ik m meteen.
     
  10. Dat duidt meer op de extra levels die eraan komen denk ik.
     
  11. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    ...je weet wel dat sam fisher nep is hè? je ziet helemaal geen donder in z'n ogen!
     
  12. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0

    hahahah de droogheid gewoon8)
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    splintercell 2 komt wel... Nog even geduld (heb ik niet )
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    [offtopic] is het trouwens jullie al eens opgevallen dat in het eindfilmpje bij Nikoladze staat dat hij overleden is in 2003 terwijl het hele spel (inclusief de datum van het nieuwsbericht waar zijn doodsprentje staat) in 2004 afspeelt.
     
  15. masterape

    masterape Guest

    haha lol. Ik hoop ook dat SC 2 komt maar dan exclusief. Want dan hebben ze eindelijk een exclusieve topper erbij want SC 1 was goed dus 2 kan ook zelfs nog beter.
     
  16. Halo-Ed

    Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou dus echt wel 1337 zijn, een vervolg! Damn, krijg nu al zin in die game 8)
     
  17. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Sc 2 *slijm*

    Ik zie het me al helemaal voor me, Sam die schiet terwijl hij een driedubbelle salto maakt om daarna op de nek van een tegenstander te landen en om hem daarna de nek te breken terwijl hij ook nog eens............ blablabla (zo ga ik nog wel even door)

    Is het nou een gerucht of een feit dat er alweer gewerkt wordt aan SC2?
     
  18. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Tring Tring "...Hello Lambert"

    Zegt dit genoeg??
     
  19. Ik hoop dat het er komt....... ik love SC!!!!
     
  20. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    offtopic : bij dat ene level waar je Nikoladze moet vermoorden .
    ik ging gewoon weer terug naar de lift en ging naar boven ... daar zag ik opeens Nikoladze en sloeg hem neer ... toen bleek het te zijn dat ik eerst naar buiten moest ... en hem moest uitschakelen met je geweer... dus heb wel een bug ontdekt 8)
     

Deel Deze Pagina