Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Jaja splinter cell 2 is er nog maar net of er zijn al 2 screenshots van deel 3 op het net te vinden:

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    ik had deze screens al gespost in de pandora thread, maar ach. Ziet er goed uit btw:)

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    oeps .... :X nouja wordt dit gewoon de centrale splinter cell 3 thread :+

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, maakt niet uit:) Dus jongens, post hier al je Splintercell 3 informatie. Ik had nog meer informatie gezien, maar dat zijn pc screens.

ff gezocht en gevonden:

'The game will take place in 2008, an age where electronic warfare has turned into the greatest threat to world security. As secret agent Sam Fisher, you are tasked with tracking down and eliminating some of the world's most notorious perpetrators of this newest type of warfare, and to eliminate the new threat of global information warfare.
    Sam is fighting a new type of war, and he has a few new weapons and gadgets as well. He can now carry a knife for close-quarters combat. Sam also knows a few new hand-to-hand techniques, such as the inverted chokehold which he can use to incapacitate enemies while hanging from an overhead pipe.

Splinter Cell 3 will feature:

Deadly Agility: Incredibly complete and fluid variety of moves including athletic and stealth moves, as well as stealth kills

Realistic Visuals: Never-before-seen graphics technology offers the best visuals ever to appear on any platform. Advanced physics engine allows rag doll physics, particle effects and perfect interaction with the environment

Real Weapons of Tomorrow: The most complete arsenal of weapons and gadgets, from the combat knife to experimental prototype combat systems

Amazing Replayability: Totally open level design with multipaths and optional secondary objectives

Ultimate Challenge: Intelligent all-new A.I. with personal attributes, natural behavior where non-playable-characters are aware of their environment and remember past events

Co-op Stealth: Play multiplayer with a friend and coordinate your infiltration in an all new multiplayer challenge

Thrilling Scenarios: Gut-wrenching in-game sequences. Gripping plot with multiple twists and turns
    Right now it appears that Splinter Cell 3 is only being developed for the PC, and should be released later this year"

Of de game op de xbox komt is btw nog niet helemaal zeker, maar de kans is zeer groot natuurlijk :)

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Op de eerste screen zie je dat ie zn mes pakt, Ik vond deel 2 niet echt super vooral kwa gameplay en soms was het spel visueel een beetje achterhaalt.
    Het was geen waardige opvolger van deel 1 zeg maar...

6. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe als je dan eindelijk is een mannetje kan besluipen en dan zijn keel kan doorsnijden dat zou wel mans zijn:p

7. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Totaal niet met je eens...

deel 2 was op alle fronten verbeterd van deel 1. Deel 3 wordt nog weer veel beter dus maak je borst maar nat! :9

8. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er ook niet helemaal mee eens .... ten eerste was de Multiplayer vernieuwend goeie vondst (ikkuh helaas geen Xbox live :mad:) .... de Single Player was toch wel iets vernieuwend, nieuwe moves, eindelijk die verrekijker .... AI was ietsjes beter dacht ik .... en zelfs al is de algemene gameplay bijne identiek, het was een goed spel, soms kunnen wijzigingen een spel drastisch vern*****. Ik weet niet, altijd dat 'het moet helemaal nieuw zijn' .... ik denk dat de gameindustrie dan binnen een paar jaar vol zit, en ik doel niet op grafische wijzigingen .... maar gameplay wijzigingen .... je zult echt steeds vaker het 'heb ik al eens gezien' gevoel krijgen .... denk ik dan. Maar we zullen zien, ik vond Pandora's Tomorrow in ieder geval super!

9. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het leuk dat ze meerder spellen van dezelfde serie uitbrengen, zolang ze maar vernieuwend zijn... *)

10. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    Die 3 plaatjes kwam ik gisteravond al tegen op ign.com. Spel ziet er grafisch goed uit en de gameplay zal net als de vorige 2 delen weer helemaal in orde zijn.

Het staat nu wel gepland voor een release op de pc maar zal ook wel naar de Xbox komen. Ubisoft kan het niet maken om dit deel niet naar de Xbox te brengen...dan zullen vele gamers heel erg pissig worden.

11. Darkpunker NL

Darkpunker NL CoD4: 3.06 k/d ratio

Leuk Bevonden:
    1
    en er zijn nu al plaatjes van te vinden?:confused:

12. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ben je dom ofzo? lees is wat er staat, er staat dat de game zich afspeelt in 2008

13. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel komt gewoon uit op de Xbox < PUNT >

Nice screens btw! *)*)*) Eerst maar deel 2 uitspelen :)

14. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Heb et nou wel gehad met Splinter Cell. Je blijft maar sneaken, en et word na een tijdje saai. Als je nou meerdere wapens had had et leuker kunnen zijn. maar nu weet je alles al. Deel 3 moet wel heeeel goed zijn wil ik em kopen.

15. jpw-xboxer

jpw-xboxer Xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
  16. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Wat jat je me avatar? Pff..wees zelf is orgineel :confused:

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Heb hem al vanaf het begin dat ik hier zit :{

volgens mij sta ik toch wat langer geregistreerd dan jou...

18. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Filmpje hebben?

Klik.

Als 't goed is nieuw.

19. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    zolang er vernieuwing is, is er geen uitmelkerij. Is er echter geen vernieuwing, begint het voor mij minder interressant te worden. Deel 2 was in singleplay nauwelijks vernieuwend, maar gelukkig kwamen ze met multiplay. Hoewel ik nog geen live heb is het wel goeie verbetering :)

ben dus benieuwd wat 3 ons gaat brengen....

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Wel mooi, dat samenwerken tussen 2 spionnen. Vooral dat op elkaar kan klimmen (klinkt gek, maar dat moet je eerst zien) en dat aan een touwtje naar beneden hangen. Verder vooral grafische verbeteringen en je kunt nu ook horizontaal bewegen met je abseiltouw.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina