Nog dingen die mensen zijn opgevallen in de demo zoals bugs en glitches ? En binnenkort in het echte spel zelf? Meld het hier !
Ik hoop in ieder geval niet dat er veel glitches in de MP komen want anders gaan ze het op live! weer verkl*ten net als bij Halo 2. In de demo zitten wel wat bugs maar ik hoop natuurlijk dat die in de originele versie zijn gefixed.
Ik kwam een grappige easter egg tegen in het complete spel, derde level, twee mercenaries die praten over hoe cool Prince of Persia Warrior Within wel niet is, dat 't game of the year word.
Ja inderdaad. Je maakt ons alleen maar jaloers! Maar wel leuk dat ze dat zeiden. Nog even reclame voor Ubisoft maken. *)
Ey Kobold, zijn er geen onderhandelingen mogelijk? Als jij klaar bent met een spel te reviewen, mag je em met een gerust hart naar mij toe sturen horen
Of naar mij natuurlijk ... okee genoeg nu haha. Maar het zou jammer zijn als er veel bugs in zitten. Juist omdat hij er zo mooi uitziet. Zijn de graphics eigenlijk nog verbeterd van de demo naar de uiteindelijke versie? En zijn de bugs nog gefixed uit dat demo level?
Laat vooral je vijanden praten met elkaar, er worden veel verwijzingen gemaakt. Het verhaal is ook zijdelings gelinked aan het verhaal van Ghost Recon 2 PS2. Maar verder verklap ik niks specifieks!
Dan valt het je niet op dat het een beetje bijelkaar past... is geen ramp ofzo toch? Je weet het nu toch, maakt het verder uit?
em ik ben tegen gekomen: -je staat raar stil(net alsof hij z'n beweging niet afmaakt en op pauze staat) -die kill die vermoord werd als je die wil los snijden dan hangt hij daarna opeens weer -
Daar heb je gelijk in, maargoed. Ik heb geen PS2 meer en wel Ghost Recon 2 op de Xbox (hoewel ik 'm nog amper heb gespeeld ), dus het had wel leuk geweest als er ook voor de Xbox-gamers een bepaalde link had geweest. Maargoed, ik kan begrijpen dat het commercieel interessanter is als het wordt gelinked met GR2 PS2, gezien de userbase.
Af en toe verdwijnen er gewoon zomaar poppetjes :/, ik ken er 2. De eerste is bij de marteling, gewoon de lamp ff defect maken met de "emp" van je pistol en snel doorlopen en als je snel genoeg bent dan verdwijnt de kerel die wegloopt. De 2de is bij de open haard waardat die kerel ligt. Gewoon die kerel op de bank doodschieten en dan staat die andere op, hij loopt weg en verdwijnt :/.
Zit er dan verschil tussen? tussen de ps2 en xbox versie? nog even en ik raak nog meer geld kwijt omdat elk spel anders is per console
Er zijn verschillen tussen de Xbox/pc en de PS2/GC versies. Denk vooral in level design (kleine aanpassingen , geen totaal andere levels). PS2 heeft ok extra move: water stealth attack. Is net een ps2 diary gereleased met de move. Graphisch zijn er natuurlijk ook verschillen. Alle versies hebben een ander team, maar die werken wel erg nauw samen en zullen ook zoveel mogelijk de games op elkaar laten lijken.