Splinter Cell 3: Loopt vast HELP!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door x Elimenator x, 6 jan 2006.

1. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gezien dat de nieuw co-op maps zijn uigebracht maar ik zit nu met een probleem wanneer ik splinter cell start en er staat loading loopt hij vast en doet hij niks meer, daar heb ik mijn username op SC3 verwijderd, toen deed hij het wel.
    Toen ik de co-op maps had gedownload en begon te spelen stond er weer loading en staat hij nu weer vast.
    Komt dit omdat ik op de xbox 360 speel of zit er weer een fout in de maps zoals vorige keer.

2. x Elimenator x

Leuk Bevonden:
    0
    Nu loopt Splinter cell iedere keer vast ik weet echt niet wat ik moet doen :confused:

Heeft iemand dit ook? en weet er misschien een oplossing ervoor?

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb het nog niet geprobeerd moet ik zeggen.
    Het downloaden van die Maps dus.
    Maar is wel vreemd als hij het voorheen gewoon normaal heeft gedaan.

Je speelt het nog wel op de Xbox? Of speel je hem op de Xbox 360?

4. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt toch dat hij op de 360 speelt. Daar zal het ook aan liggen. Chaos Theory is backwards compatible maar de nieuwe maps blijkbaar niet, waardoor je 360 crasht. Er is iemand op de frontpage die net hetzelfde probleem heeft, misschien moet je maar even een pm naar hem sturen om te vragen of het nu wel lukt.

5. x Elimenator x

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik speel heb niet meer op de xbox, als je even goed mijn bericht leest begrijp je daar uit dat ik hem op de xbox 360 speel

6. x Elimenator x

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net wat uitgevonden als je SC3 in je xbox 360 doet en je doet je xbox 360 weer aan en je drukt niks op de knoppen van je controller dan doet hij het wel maar met de co-op maps is er nog een probleem.

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ooh ff proberen want bij mij hda hij precies hetzelfde probleem

8. x Elimenator x

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier al de nieuwe maps gespeelt van Splinter Cell 3 op de xbox 360 zonder dat de maps zomaar vast lopen bij het laden... ?

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is gewoon nog niet mogelijk, het is wachten op de patch :) Kan wel ff duren, het duurde ook 3 maanden voordat ze deze maps gefixt hadden voor de gewone xbox. Maar zo super leuk zijn die maps trouwens niet, btje meer van hetzelfde en framedrops.

Deel Deze Pagina