Splinter cell 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjakiejojo, 9 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in level 3 bij het de bank. Er is een deur op slot en de keypad is kapot. Ik ben in een kamertje een mannetje tegen gekomen ie dat zei en vroeg of hij de mannetjes van de electronics moest halen. Sam zei nee en zei hard op dat ie een eigen weg zou vinden. Ik heb al 10 rondjes gelopen, alle computers gehacked en al ie poep maar niks werkt. Kan iemand deze stakker verder helpen.

thx

2. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je ergens een kruipruimte in, waar je liggend op je buik door kan kruipen. Het kinkt nogal onduidelijk waar je bent, maar even goed kijken naar de grond en de muren of je niet ergens langs kan.

3. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Chek hier de helpthread van Splintercell 3, die overigens door de mods in het verkeerde forumgedeelte is geplaatst ;)

Lucca geeft overigens het goeie antwoord, ongeveer... Als je voor die grote glazen deur staat nadat stukje waar je uit het raam geklommen bent kan je links in een crawl space. Hij zit goed verstopt. Succes.

4. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    En waarom meldt niemand ons dat? Zal meteen de thread goed zetten. Deze is in ieder geval overbodig en gaat dus op slot.

~Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina