Splinter cell bug?

Discussie in 'Algemeen' gestart door ewout, 25 dec 2002.

  1. ewout

    ewout Addicted 17-05-02

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik in het menu van splinter cell ben is er een kleine zwarte balk aan de rechterkant van mijn scherm. Deze balk blijft tijdens het spelen, niet echt storend.. maar wel vreemd!

    Hebben meer mensen dit en / of weet iemand toevallig waar dit aan ligt?

    p.s. in het menu van enclave heb ik dit probleeem ook! ( in game niet )
     
  2. Xboxfanatic

    Xboxfanatic Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik drukte een keer op de x en kwam een blauwe scherm tevoor schijn :confused:
     
  3. xforz

    xforz Guest

    Ja, ik heb dit ook.. maar alleen als ik mijn xbox op mijn breedbeeld aansluit.
    Trouwens splintercell is al 2x vastgelopen bij dat scherm van mission failed... hebben meer mensen hier last van?
     
  4. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat viel me laatst ook op, het is net of het spel niet helemaal recht op je tv scherm afspeeld, als je erop gaat letten is de balk aan de rechterkant wel een beetje irri.

    ( ik heb dan wel een Philips tv van dik 20 jaar oud :p )

    ps:

    bij mij issie nog nooit blijven hangen.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2002
  5. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Piemels, pas dan gewoon aan bij: "video" en daar staat onderaan adjust ...., daar kan je het wijzigen
     
  6. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja PIEMEL, dat heb ik dus heus wel geprobeerd, die balk blijft gewoon:+
     
  7. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan hem toch gewoon groter makun?
     
  8. Tazs

    Tazs Small but Dangerous

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb nog nergens last van gehad. Ik heb 'm ook pas 2 dagen.:)
     
  9. masterape

    masterape Guest

    Bij mij is ie ook al paar keer vast gelopen.
     
  10. ewout

    ewout Addicted 17-05-02

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    1
    je kan 'm niet groter maken helaas, je kan alleen de items in je beeld verplaatsen....
     
  11. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zwarte balken aan de rechter en linkerkant van het beeld (heb breedbeeld). Dit heb ik ook bij Unreal Championship.
     
  12. doOpY

    doOpY Appel de Pappel

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten ik weet niert of jullie op breedbeeld spelen want in dat geval is het gewoon effe je beeld op 16 : 9 zetten is het mooiste beeld en heb je nergens last van :D
    Met een gewone tv uhm als je geen cd in je Xbox doet en opstart kan je in dat menu ook nog wat dingen aanpassen (ik denk gewoon effe mee :9 misschien heb je er wat aan)
     
  13. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Splintercell staat idd het beeld een stukkie te ver naar links. Dit is het enige Xbox spel waarbij ik dit heb. Bij mijn PS2 heb ik dit bij alle spellen, en niet bij dvd's (???). Bij mijn stand alone dvd-speler staat het beeld ook een beetje te ver naar links. Heeft iets te maken met je tv en de kabel die je gebruikt, bij verschillende tv's/kabels is het namelijk minder/erger.
     
  14. Spriggan

    Spriggan Man Hunter

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Bugs in splinter cell

    Hallo ik ben hier nieuw maar ik heb door dat het over splintercell burs gaat}:]

    Ik heb niet last van de bug met zwarte randen. Maar ik heb last van dat er ineens zowmaar uit het hellemaal gans niets een alarm afgaat. Dit blijft dan gewoon dorgaan totdat ik helemaal overnieuw begin met het level:confused: :confused: :confused: :confused: 8) 8)
     
  15. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    helemaal uit het niets? Ik denk dat je toch iets verkeerd doet dan hoor?
     
  16. Spriggan

    Spriggan Man Hunter

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    bugs

    Nee dat is het hem nou juist .ik dacht ook al aan het begin okay wat doe ik fout maar later deed mijn broer ARBALEST precies hetzelfde en het alarm ging niet af.
    weet je die missie bij het cia HQ waar je door de luchtroosters naar binnen moet??
    als ik daar in het luchtrooster zat gebeurde er nog niks
    zodra ik 1 stap verder ging ging het alarm af en had ik mission failed=( Todat ik weer overnieuw begon met de missie
     
  17. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedoel je de ventilator? Hmmmmmmm het klinkt wel ernstig ja!
     
  18. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Doe ik vaak ook gewoon maar dan krijgt Sam wel een beetje een dikke kop :D wel jammer dat niet veel spellen 16:9 zijn
     
  19. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb helemaal geen last van zwarte balken aan de zijkant.

    MBT afgaan alarm: Hadden mijn broertjes ook wel eens last van, dit kwam doordat de lichamen van hun slachtoffers werden gevonden. Vreemde was echter dat ze iedereen al KO hadden geslagen en dat er dus niemand kon zijn om die lichamen te vinden. Wat ze toen dus maar hebben gedaan is al die lichamen met zich meeslepen tot het punt dat het alarm steeds afging en dat werkte. Is alleen wel een enorm klote-karwei.
     
  20. Spriggan

    Spriggan Man Hunter

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geen last van zwarte balken langs de zijkant.
    Maar zoals ik al zij heb ik soms last van plotseling afgaande alarmen. Soms als ik iedereen doodgemaakt heb en alle alarmen uitgeschakeld gaat op een bepaald stukje toch steeds het alarm af en dat is best frustrerend want dan MOET je overnieuw beginnen met het level
     

Deel Deze Pagina