Hierzo alles over content download en updates Eerst ff mijn vraagjes : -Hoe zit het met het content? -Krijgen we het uberhaupt of niet? -Gaat het wat kosten of toch gratis ? /scheisse : Het hoort Splinter Cell 3 te zijn, niet 2 ! Modje ?*)
Ik hoop echt dat we in plaats van wat multiplayer maps (leuk natuurlijk) weer eens net zoals bij Splinter Cell 1 wat singleplayer missies krijgen, al zijn het er maar drie. Heb vanavond de drie extra missies gedaan van SC en ik moet zeggen dat ik me daar toch erg mee vermaakt heb. Ik had ze nog niet eerder gedaan, want de vorige keer na 't uitspelen van SC ben ik ze gladweg vergeten. Nu 'm weer compleet uitgespeeld + daarna de extra maps.
Ik hoop dat er binnen Ubisoft wel snel wat over bekend wordt gemaakt, want de drama's met eerdere content download van toppers waar tijden op gewacht moest worden zijn bekend (MM3, PGR2, Halo 2). Nu is Ubi natuurlijk wel erg okay daarin (zie vooral Rainbow Six 3 en de Ghost Recon serie; Black Arrow vond ik zelf een stuk minder qua DLC), dus dat zal wel goed komen.
downloadable content.. als het missies zijn als SP gedeelte zie ik het echt als naaistreek. Voor MP zal het me een ruk wezen.. k heb geen live, dus wat dat betreft. Laat ze maar mooi wat MP levels als downloadable content beschikbaar stellen, hebben de live spelers ook weer wat.
Ik hoop dat er deze keer wat meer maps komen want bij sc2 beloofden ze zo'n 7 nieuwe mp maps. En ze moeten ook niet allemaal geld gaan kosten. maar ach, als ze allemaal zo briljant als river mall worden...
Nou nou wat is River Mall een briljante map. Vooral briljant dat je er minutenlang overdoet om bij de achterste ND's te komen
Er zal downloadable content komen voor SCCT. Meer weet ik nog niet, maar zodra ik meer weet zal ik het zeker hier melden! Michiel