1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell Chaos Theory Glitch's

Discussie in 'Algemeen' gestart door x Elimenator x, 3 mei 2005.

  1. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik ken al een paar glitch's in Splinter Cell Chaos Theory maar als het goed is kan je bij de map De bank ook een glitch doen iets met aliens ofzo iets oja en een vraagje weet iemand hoe je bij de factory de disco aan zet en als je niet weet wat ik bedoel dan bedoel ik dit: je kan ik een bepaalde kamer een disco aan zettu maar ik weet niet hoe en een tip die ik had gehoor is: hoog en droog ofzo iets maar als iemand hem weet zeg hem dan asjeblieftt want ik ken wel iemand maar die wilt heb niet weer zeggu :mad:

    Alvast bedankt ;)
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Daar is al een tread over
    ik post de tread zo wel

    edit: ja ik hem
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  3. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    OMFG jij schrijft echt zeer klote en onleesbaar.Vertaal het alsjeblieft 8)
     
  4. Victor

    Victor Guest

    @ CasPerZerZ: alstublieft._0/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2005
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken helemaal geen map die 'The Factory' heet. Welke is dat dan? Heb hem tenslotte al uitgespeeld...
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    gaat over de multiplayer.
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee dan. Want 'The Bank' is wel een SP level. De MP heb ik nog niet fatsoenlijk kunnen spelen. Ik zit nog in het eerste level bij Co-op. :+
     
  8. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt :+ .

    Die disco stelt niks voor,gewoon een radio en een paar lampen die aan het flikkeren gaan.Verwacht geen mercenaries in carnavalspakken enzovoorts.
     
  9. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar jongens ken hem al een vriend in mijn vrienden lijst wist hem en nog veel meer er is ook een film van gemaakt en ik speel er in *)

    Link komt wel binnekort ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  10. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
  11. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow,best wel raar dat aqarium en die mensen die in je blijven hangen.Mooi gedaan.
     
  12. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt maar ik ben niet de uitvinder Rovak natuurlijk :p Maar toch bedankt ;)
     
  13. The_Dutch_Eagle

    The_Dutch_Eagle New Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    op xbox live heb je veel glitches

    1: als je als merc speelt en je merkt dat je over de railing wordt getrokken dan hoor je een geluidje, als je dat hoort druk je heel snel op start en dan twee keer achter elkaar op 'B'. als je dat heb gedaan kun je de spy meteen neerschieten.

    2: als je als spy speelt kun je half met je benen in de grond komen. je gaat in een paal klimmen die aan het plafond verder gaat en dan gaa je met je shocker op de kop hangen en dan schiet je een sticky camera op de muur en dan schiet je meteen daarna nog een sticky camera op die andere en dan val je naar beneden en zit je met je benen in de grond. als je gaat bukken en opstaan wordt je weer normaal.

    3. wil je ranking spelen met cheats? ga naar create match en druk twee keer op Y dan doe je alternate rules aan en kies je de regels die jij wilt. als je dat hebt gedaan druk je op B en dan zet je ranking aan en druk je op create. dan heb je een ranked game met alternate rules. als je de map verandert gaan de regels uit.
     
  14. The_Dutch_Eagle

    The_Dutch_Eagle New Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    bij die tweede glitch als spy kan je de merc niet van achter pakken maar als hij jou op de grond slaat lig je onder de grond en dan kan hij jou vermoorden.
    als je cheat met ranking kan je gebanned worden!
     
  15. The_Dutch_Eagle

    The_Dutch_Eagle New Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    !!! Als je de ranking glitch doet moet je niks aan de gadgets veranderen want dan kan je aan het equipment zien dat de gadgets uit staan !!!
     
  16. The_Dutch_Eagle

    The_Dutch_Eagle New Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    die glitch van de disco weet ik die vertel ik vanmiddag want nu moet ik naar school
     
  17. The_Dutch_Eagle

    The_Dutch_Eagle New Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    voor die glitch in factory moet je naar de main hall. daar ga je naar de achterkant met een ladder omhoog en dan sta je op een brug van de ene kant naar de andere kant en op die brug staat in het midden een vierkante kist en van daar gaat een kabelbaan naar beneden naar de andere kant. je gaat op het hekje staan waar de kist tegen aan staat. dan loop je tot het eind en dan zie je links schuin voor je een soort betonnen stuinpaal met een vierkante paal er tegen je springt tegen die paal aan en klimt dan helemaal omhoog totdat je tegen het plafond aan zit. dat is het hoogste punt dan druk je naar beneden en A en dan glij je langs de paal helemaal naar beneden maar het laatste stuk val je en dan zie je vanuit de main hall door zo'n rolluik de disco
     
  18. Rovak

    Rovak Guest

    Is het niet geweldig dat we een edit knop hebben en dat iedereen er gebruik van maakt :)
     
  19. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF?5 keer achter elkaar?

    Ben je posts aan het sprokkelen ofzo?

    Klik eens op ''uitgebreide editor'' tadaa een nieuwe wereld opent zich _0/
     
  20. BurningPassion

    BurningPassion Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    het is net of hij telkens iemand replied maar dat de andere posts weg zijn gehaald :p

    trouwens, als iemand dat in mijn server doet, (iemand stoppen hem over het randje te trekken) dan stuur ik hem feedback en schop ik hem eruit, ik haat cheaters. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2005

Deel Deze Pagina