Vandaag is deze game in al veel winkels te koop. Ik kan niet wachten tot ik deze game op LIVE kan spelen, ik heb zo ontzettend veel lol gehad met SCT... Nu ben ik op zoek naar mensen die de game ook al hebben en vanavond op LIVE te vinden zijn, zodat we lekker kunnen rondkloten, levels verkennen etc.
ik ga hem vanavond spellen bij een vriend dus we kunnen elkaar zoeken Gametag van hem is -SL- BigShooter
Officiele releasedatum is morgen, maar veel winkels hebben hem vandaag al binnengekregen. Ik zou gewoon ff bellen als ik jou was.
Tiel.. da's toch nog maar een dorp...? De meeste kans maak je bij de 'rand'-verkopers zoals speelgoedketens en/of kleinere verkopers ( cd-video-games combi's ) in kleine steden. Af en toe knijpen de speciaalzaken ook een oogje dicht maar dat is toch zeldzamer.
Ik krijg hem morgen als het goed is ook binnen van Gcshop, hij is iig verzonden Ik voeg je wel ff toe.
ik heb m nu. hij s super moooi!!!!1. je kan op iemadn gaan liggen als merc en de spie gewon kelen met je gunen nog veel meer. co up online is ook super vet!
speelt niemand hem co-op online!? ik heb em net via system link gespeeld en dat is te gek. Ik kan totaal niet via LIVE in servers komen ik zie wel de namen maar krijg steeds "Session is no longer availabe"
kan niet meer wachten om hem live te spelen.ik heb hem wel maar ik heb aan een vriend beloofd dat ik hem alleen met hem online speel(samen zijn we super goed)en hij komt om half 9 thuis dus dan ga ik co-op spelen.
Heb gisteren met een vriend co-op gespeeld. Beviel goed, maar het liep niet helemaal soepel en we werden er een aantal keren uitgeknikkerd. Dat kan natuurlijk ook aan de verbinding liggen, maar volgens mij is de co-op mode nog een beetje buggy. Iemand al ervaring met de Versus mode? Ik wou die vanavond onder de loep gaan nemen...
Ik kom zodadelijk on-line, en heb nog geen enkele SC ervaring, (1 nooit uitgespeeld, aan deel 2 niet eens begonnen) maar daar komt nu verandering in. Voor degene die met of tegen me willen spelen over pakweg een half uurtje, voeg me maar toe. _0/
Helaas, ik zit op mijn werk nu.... Een tip: speel eerst een paar levels van de single player voordat je aan de multiplayer begint...
PRECIES hetzelfde met maat van mij !! Echt DOM!! Is dit een dikkuh BUG ofzow?! Ik dacht idd ook eerst dat het meaby aan mijn verbinding of aan die van hem lag, maar dat is niet het geval volgens mij :{ !! Dus zijn er meer mensen die tijdens CO-OP gewoon eruit gegooid worden? En dat de tekst krijgen dat je gedisconnect van de server of live bent?! Ik hoop dat dit wel verholpen wordt. Het is trouwens ook wel een aantal keer GOED gegaan, dus , ZEER RELAXED. alleen nog ff die fout eruit, en toppie
ff wat anders: wie heeft er zin om vanavond een paar potjes versus te spelen? Voeg me dan even toe: HaVoK NL Laters