Splinter Cell: Chaos Theory LIVE

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door HaVoK NL, 30 mrt 2005.

1. HaVoK NL

HaVoK NL w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is deze game in al veel winkels te koop. Ik kan niet wachten tot ik deze game op LIVE kan spelen, ik heb zo ontzettend veel lol gehad met SC:pT...

Nu ben ik op zoek naar mensen die de game ook al hebben en vanavond op LIVE te vinden zijn, zodat we lekker kunnen rondkloten, levels verkennen etc.

2. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem vanavond spellen bij een vriend dus we kunnen elkaar zoeken Gametag van hem is -SL- BigShooter

3. white_wolf

white_wolf XBW Postbode

Leuk Bevonden:
    0
    in wlke winkels is ie al te koop?....... want ik d8 morgen pas

4. Rovak

Rovak Guest

Mijn kopie is net verzonde vanaf GCShop, ik zal em dus morge binne hebbe hoop ik :D

5. HaVoK NL

HaVoK NL w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Officiele releasedatum is morgen, maar veel winkels hebben hem vandaag al binnengekregen. Ik zou gewoon ff bellen als ik jou was.

6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    :eek: dat wis ik niet gelijk eventjes naar de stad toe *)

7. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Tiel.. da's toch nog maar een dorp...? :9
    De meeste kans maak je bij de 'rand'-verkopers zoals speelgoedketens en/of kleinere verkopers ( cd-video-games combi's ) in kleine steden.
    Af en toe knijpen de speciaalzaken ook een oogje dicht maar dat is toch zeldzamer.

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Voeg me maar toe, en ik zie jullie morgen :D zodra ik em binnen heb :p

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    ggrr:mad::p
    is geen dorp *)
    is een secundair verzorgingsgebied :D

10. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik krijg hem morgen als het goed is ook binnen van Gcshop, hij is iig verzonden :D Ik voeg je wel ff toe.

11. PureMaximus

PureMaximus Guest

ik heb m nu. hij s super moooi!!!!1. je kan op iemadn gaan liggen als merc en de spie gewon kelen met je gun:pen nog veel meer. co up online is ook super vet!

12. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.016
    :+
    hou op joh.. :9 nu kan ik echt niet meer wachten :'-(

13. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij ook maar toe, kan niet wachten tot morgen!!

14. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    speelt niemand hem co-op online!? ik heb em net via system link gespeeld en dat is te gek. Ik kan totaal niet via LIVE in servers komen ik zie wel de namen maar krijg steeds "Session is no longer availabe" :'-(

15. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    kan niet meer wachten om hem live te spelen.ik heb hem wel maar ik heb aan een vriend beloofd dat ik hem alleen met hem online speel(samen zijn we super goed)en hij komt om half 9 thuis dus dan ga ik co-op spelen.

16. HaVoK NL

HaVoK NL w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren met een vriend co-op gespeeld. Beviel goed, maar het liep niet helemaal soepel en we werden er een aantal keren uitgeknikkerd. Dat kan natuurlijk ook aan de verbinding liggen, maar volgens mij is de co-op mode nog een beetje buggy.

Iemand al ervaring met de Versus mode? Ik wou die vanavond onder de loep gaan nemen...

17. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom zodadelijk on-line, en heb nog geen enkele SC ervaring, (1 nooit uitgespeeld, aan deel 2 niet eens begonnen) maar daar komt nu verandering in.

Voor degene die met of tegen me willen spelen over pakweg een half uurtje, voeg me maar toe. _0/

18. HaVoK NL

HaVoK NL w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, ik zit op mijn werk nu.... Een tip: speel eerst een paar levels van de single player voordat je aan de multiplayer begint...

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    PRECIES hetzelfde met maat van mij :confused: !! Echt DOM!! Is dit een dikkuh BUG ofzow?!
    Ik dacht idd ook eerst dat het meaby aan mijn verbinding of aan die van hem lag, maar dat is niet het geval volgens mij :{ !!

Dus zijn er meer mensen die tijdens CO-OP gewoon eruit gegooid worden? En dat de tekst krijgen dat je gedisconnect van de server of live bent?!
    Ik hoop dat dit wel verholpen wordt. Het is trouwens ook wel een aantal keer GOED gegaan, dus :D , ZEER RELAXED. alleen nog ff die fout eruit, en toppie :9

20. HaVoK NL

HaVoK NL w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    ff wat anders: wie heeft er zin om vanavond een paar potjes versus te spelen? Voeg me dan even toe: HaVoK NL

Laters

Deel Deze Pagina