Splinter Cell Chaos Theory nadelen

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddienl, 20 apr 2005.

  1. eddienl

    eddienl Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Heb jij iets gevonden dat je minder vind aan SCCH? Dan kan je dat hier kwijt!
    (hou het wel netjes)

    Als je heel SC nix vind kan je dat hier ook kwijt, maar geef dan wel een reden waarom. Als je namelijk het niet kan onderbouwen slaat het ook nergens op.
     
  2. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat slaat dus wel op één van je laatste berichten. ;)
    Maar moet je hiervoor een nieuw topic openen?
     
  3. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat klote is,is dat er soms een beetje laks met info is omgegaan.Nergens wordt bevoorbeeld uitgelegd hoe je launcher attachment bevoorbeeld om te bouwen in een shotgun attachment.Ook is er in coop mode geen map beschikbaar,zeer klote. :{

    Verder mankeert er volgens mij niet veel aan,Topgame! _O_

    OFFTOPIC:

    jij bent toch de bezziter van deze post;

    Waarom dan nu dit topic waarin je vraagt om onderbouwing van je mening? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  4. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou daar gaat ie dan.

    ten eerste in 2 minuten in het 5e level zijn, dat vind ik best wel knap, beetje overdreven vind je niet?

    ten tweede je geeft je geeft niet eens argumenten waarom het een slecht spel zou zijn.

    Aangezien jij geen xbox live hebt, voor zover ik dat zie, is het een goed spel, op live heeft het wat mankementen maar de singleplayer is mooi uitgebalanceerd.

    Ik weet niet of je eerder het spel Splinter cell hebt gespeelt maar het is de bedoeling dat je stealthy speelt, wat jij dus duidelijk niet doet, aangezien je binnen '' twee '' minuten in level 5 was, waarschijnlijk had je dan ook een stealth percentage van 2 %.


    Maargoed als je dus gewoon ff gaat spelen en probeert niet gezien te worden dan is het best leuk, is dat natuurlijk een mening.
    Ik weet niet of jij vrienden hebt maar wat je ook eens zou moeten proberen zijn de Coop missies die naar mijn mening toch wel een dikke 10 krijgen aangezien dit mooi is uitgewerkt (jammer dat het er zo weinig zin).

    Wat geen mening is is dat de graphics goet zijn, en niet slecht, het is dus de bedoeling dat je niet de hele tijd met night vision op loopt want ja, dan zie je niet veel, als dit niet het geval is moet je toch nodig een nieuwe tv aanschaffen van de graphics zijn MOOI !!! en niet slecht.

    Conclusie: Ga lekker Blinx spelen jongen is waarschijnlijk een spel van jou kaliber. ps aik heb nog tips voor van die baas van griezelbus 2 :p


    Edit: ''Als je heel SC nix vind kan je dat hier ook kwijt, maar geef dan wel een reden waarom. Als je namelijk het niet kan onderbouwen slaat het ook nergens op.''

    LOL, ik vind dat je helemaal gelijk hebt, maarre waar staan jou argumenten :p
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  5. Rovak

    Rovak Guest

    ^^Keihard aanpakke die kleuters :p
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de splintercell games echt heel goed,maar nu ik chaos theory heb, vind ik 1 en 2 echt niet meer veel, chaos theory is gewoon zo super vet!! echt niet normaal! Het enige spijtige is(persoonlijk mening) dat het verhaal niet zo interressant overkomt, allé ik bedoel:
    -het is een ultra realistische game(supercool),maar dan zijn die nieuwberichten enzo echt wel saai
    -Ook de filmpjes interresseren me niet zo veel,omdat het allemaal zo echt over komt
    Als je kijkt naar metal gear solid, hoe daar de filmpjes te beeld gebracht zijn, dan blijf je gewoon kijken ,zo super cool zijn die filmpjes, ook het verhaal in mgs is altijd bom, meestal een fictief verhaal gemengd met een echtgebeurd verhaal,en alles komt heel natuurlijk over,gewoonweg pure klasse,daarom staat bij mij de mgs reeks een stuk hoger dan de splintercell reeks,maar de gameplay van slintercell is echt bom,alleen realistischer. En het hangt natuurlijk van gamer tot gamer af welke reeks je het beste vind he
     
  7. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    - Versus vind ik persoonlijk niet leuk
    - Dat irritante stotteren bij de fimpjes:'-(
    - De AI had heel soms wat realistischer mogen. De ene keer zien ze in het donker dat een slot gebroken is enzo. En ze lopen gewoon rond in het pikkedonker en weten precies hoe die gangen gaan en zo, ze lopen nooit ergens tegen aan.

    Maar ja, de perfecte AI bestaat (nog) niet, en verder is deze game echt super strak. _O_
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Bij de co-op heb ik nog noooooit wat gemerkt van de guards die je zouden horen als je te hard in je Mic tettert :{

    Als je praat = geluid maken, dan beweegt dat balkje onderin wel, maar je kan naast ze gaan staan, en ze horen je niet :confused: Maar als je voor een guard geluid maakt in de game, door te springen oid, dan horen ze dat wél. Terwijl het geluidsbalkje even hard beweegt ...

    Dat vind ik wel jammer, dat leek me wel relastisch ...
     
  9. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    -De fimpjes die er wel mooi uit zien maar om de zoveel sec stotteren.
    -zie post hierboven
    -sam heeft een eng gezicht
     
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    aan dat stotteren is wel wat te doen hoor, gewoon op pal 60 zetten :)
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is dat niet slecht voor je xbox. Ik hoor er bij Halo 2 ook wel vaker over.
     
  12. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Bolle ogen he! :+
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    4 levels maar bij co-op :'-( :'-(
     
  14. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog steeds bezig maar dit vind ik tot nu toe wat nadelig:
    -4 levels co-op.
    -Tot nu toe erg makkelijk.
    -Het nieuwe save systeem (aargh).
    -Als je de weg even kwijt bent dan is de map via je PDA vrij onoverzichtelijk.
    -Af en toe wat domme opmerkingen van de terroristen.
    -Het stotteren van de filmpjes, maarrr...


    Alleen hoe doe je dat (waarschijnlijk een 'n00b'-vraag :) ).

    PS: Als ik meer nadelen vind dan edit ik 't bericht wel, ik ben nu in Seoul 2e gedeelte.
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    XBOX Menu -> settings -> tv/pal 60. FF zoeken, niet zo heel moeilijk.
     
  16. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, zal het binnenkort even proberen en anders heb ik gelukkig de demo nog. :)
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is dat niet wat slecht voor je Xbox? Ik bedoel, waarom zit dat erop eigenlijk?
     
  18. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor een betere framerate. En als het slecht voor je xbox zou zijn, waarom zou het dan erop zitten?
     
  19. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    |:-
    Heb je toevallig nog ergens een 60hz tv liggen?
     
  20. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    dat van dat stotteren heb ik nog totaal geen last van gehad. Alles loopt gelukkig helemaal vlekkeloos. Dit 's mijn beoordeling:

    + ubergraphics
    + speelt wel heel soepel
    + veel variatie in de levels
    + het verhaal wordt wel leuk verteld/ filmpjes zijn leuk :p
    + mooi geluid
    + leuke dingen in de game, bijv. de radio's en tv's.. geinige muziek op de radio's btw :)
    + Co-op is vet

    En nu ff de minpunten, sorry btw voor 't ietwat offtopic gedoe hierboven van de pluspunten ('t gaat over de minpunten he):

    - co-op is idd te kort
    - soms is er een korte pause van geluid als een bewaker ineens wat hoort
    - misschien ietwat makkelijk op normal
    - ik volg het verhaal soms niet helemaal meer
    - de map is kut en sommige dingen worden niet uitgelegd.. over shotgun en sniper bijv.

    [heeeeeeel erg offtopic] nice pic XBOX addict :) O-)
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2005

Deel Deze Pagina