Splinter Cell: Chaos Theory (online gedeelte)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door LaVey, 29 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
  2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kvond vorige x VS errug kut :p Deze keer ziet het er weer gaaf uit! Vond het er vorige keer ook veelbelovend uitzien, maar het is echt niks voor mij. Sportgames da bomb :D

3. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Erg vet filmpje! Bedankt! De eerst VS was echt wel goed. Hoop dat ze nu wel iets aan de glitches gaan doen...

4. AgentSmith

AgentSmith Guest

me vriendin loopt helemaal weg met PT. es kijken of ze deze ook ze tof vind. *)

5. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je vriendin? Jij mzzl... jouw meisje interesseert zich der iig voor ;)

Zelf hebbik geen live, maar het online gedeelte van SC PT sprak me niet erg aan, net zoals bij Chaos Theory. Dat co-op is natuurlijk wel vet, maar dat kan ik gelukkig ook bij offline mp

6. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    kan je pt ook co-up doen??? ik heb hem net maarja zo veel evrstand hbe ik er niet van maar Ik vidn plsintercell erg vet nu effe dat filmpje kijken

/Mod Kijk volgende aub je antwoord even na voor je ze post. dit is bijna onleesbaar

Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2004
  7. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen denken dat dit msn is ofzo.
    Maar ik ga dit spel zeker kopen. De graphics zien er weer subliem uit.

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Link naar het filmpje is volgens mij net overleden :D

9. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    mijn verwachtingen staan weeer erg hoor voor deze game, co-op en SP zijn voor een tijdje heel erg leuk. maar daarna speel je toch vaak 2 vs 2. daarom hoop ik dat ze dit onderdeel weer net zo goed of beter als vorige keer maken.

10. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje is inderdaad weg... Jammer... De mensen die 'm niet hebben gezien hebben wat gemist...

11. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    lol... :D
    iig:
    http://www.worthdownloading.com/sponsor.php?gid=791&id=3344&lid=8

ik heb wel wat minpunten
    ten eerste: ik vind dat ontzichtbare shit (camo suit) echt fucking nep
    ten tweede ziet het er ingame vele malen lelijker uit als de (opgepoetste) screenshotsten derde lijken die acties erg snel te gaan vervelen en lijkt het me niet dat er op live veel aan word gedaan, het is dan toch vaak (voor de stats) ieder voor zich.

maar best lachen filmpje hoor

12. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat zenu gasmasks e.d. hebben voor de mercs. Het was gewoon niet leuk meer soms doordat je alleen maar smoke spammers had. Als dat weg is _O_

13. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    De multiplayer krijgt niet dezelfde graphics als de singleplayer. Ze zijn wel opgepoests ten op zichte van Pandora Tomorrow, maar al die nieuwe grafische trucs die in de singleplayer zitten zullen niet in de multiplayer.

Heb je wel eens gehoord van motion tracker? Je schiet gewoon door die smoke, die spy's neer. Moet je wel het level uit je hoofd kennen, niet dat je tegen een muur loopt te knallen ofzo.

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Of je charged door de smoke heen...

15. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt die camo suit juist leuk, want bij pandora tomorrow was het onmogelijk om in 1 potje ongezien te worden. Alleen moet er wel een limiet opzitten anders word het natuurlijk veel de makkelijk voor de spie.

16. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry mnaarf ik zie geen enkel verschil in iks met deel twee in dat filmpje......

17. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    het eerste filmpje deed het niet dus is er denk ik een nieuwe link geplaatst.

die camo kan wel leuk worden. als er met die suit een goede balans tussen de beide partijen komt vind ik het best.

18. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    camo suit. als je het mij vraagt is het dikke poep. SplinterCell hoort mijns inziens een een realistische game te zijn. Realistische graphics, realistische physics en realistische gameplay. eem camo suit is verre van realistisch. het hoort thuis in een science-fiction spel. Halo bijvoorbeeld. SplinterCell speelt zich in de nabije toekomst af. dat zou dus 2009 of 2010 kunnen zijn (SC:pT speelde zich af in 2008 dacht ik, dus dit deel nog iets later). en camosuits of 'cloaking' zie ik niet gebeuren in de volgende 5 jaar. ten tweede vind ik dat het aan je skills als spion moet liggen, niet dat je als het fout drijgt te gaan een machine het werk kan laten overnemen.
    maarja, ik hoop dat ze het uit het spel houden en zo niet dat je dan zelf kan bepalen of je het aan zet of niet.

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Best vet filmpje !

Zeker lau dat ze de omgeving interactief hebben gemaakt ! Er kunnen nu gewoon dingen kapot enz.

Ik kijk zooo hard uit naar deze game :)

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zoals je in de FAQ van het Live gaming forum kunt zien is dit forum niet bedoeld voor speculatie over threads die nog niet uit zijn.

Voorlopig houden we het bij de bestaande Chaos Theory thread, deze gaat dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina