Splinter Cell Chaos Theory Opstart Probleem

Discussie in 'Algemeen' gestart door .:Fire:., 1 okt 2006.

1. .:Fire:.

.:Fire:. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend heeft een probleem met Splinter Cell Chaos Theory. Als hij het opstart dan krijgt hij dit: 'There is a problem with the update of your game en dan staat er dat het na de volgende sign in is verholpen'. Maar als hij het nog een keer probeert, dan komt het weer. Hij heeft ook al de update verwijderd en opnieuw gedownload, maar dit helpt ook niet. Weet iemand een oplossing:confused:

Laatst bewerkt: 1 okt 2006
  2. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    wtf ik vat dit niet ,, jij vraagt een oplossing voor hem?

3. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt erop dat het aan de update ligt? Wat als je dan alleen de update verwijderd en dan gewoon verder speelt?

4. .:Fire:.

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je Splinter Cell CT helemaal niet spelen want je hebt die backwards compatible update nodig...

5. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan werkt die update gewoon niet...dus geen splintercell voor je vriend denk ik

6. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Fire ik heb dit probleem ook precies het zelfde en ik kan het ook maar niet oplossen elke keer als ik SC versus opstart komt dat bericht van dat mijn update niet goed werkt en dat je op nieuwe moet in signen om het te verhelpen maar dat lukt niet.
    vind het zelf maar heel dom.
    maar als iemand hier een oplossen voor heeft kunt u dat dan graag in deze forum beantwoorden?

Alvast bedankt :thumbs:

ps: kan je ook je backwards compitable van je hardeschijf weghalen? en gaat dit toevallig bij system items? want als ik daar op druk staat er dat er geen bestanden staat.

7. .:Fire:.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan, je moet dan naar je system blade gaan, dan naar memory, dan zie je hard drive staan en moet je op Y drukken en dan druk dit achter elkaar in: X, X, linker bumper, rechter bumper, X, X. Dan wordt er iets gevraagd waarop je ja of nee kan antwoorden en dan kies je voor ja.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het probleem doet zich dus voor bij mij. SC:CT doet het verder gewoon perfect bij mij, maar als ik dus Versus opstart krijg ik dus dat probleem.

Gister deed hij het, naja iig in de ochtend. Toen ging ik naar het huis van Fire en nam ik mijn HD mee + wat games. Toen deed ik mijn HD bij hem erin, en gingen we op mijn account online op SC: CT, teminste dat wilden we. Toen kregen we dus dat probleem. Ik weet mijn god niet wat ik nu moet doen, en wil het dolgraag spelen. ^^

Ik ga dit ook even vermelden op het forum van SC CT van Ubisoft. Kijken wat voor antwoorden ik daar krijg.

Edit @ Fire's post boven mij:

Ja, dat had ik dus ook al gedaan, maar ook dat werkte niet.

9. x Elimenator x

Leuk Bevonden:
    0
    heeft nog niemand een oplossiong hier voor kunnen vinden?
    hoeveel mensen hebben dit eigenlijk wel?

10. x Elimenator x

Leuk Bevonden:
    0
    kick, weet echt nog niemand hoe je dit kan oplossen?

Ps: sorry voor dubbel post

Deel Deze Pagina