die extra levels bedoel je?? naja.. als je live heb kun je die toch downloaden. .ik begreep dat er ook een filmpje opkwam van deel 2.. maar die stond ook al op inet...
Yep das waar.... Maar voor een arme sloeber als ik, die nog geen LIVE heeft (of zelfs maar games die LIVE ondersteunen...) is het uiteraard dan iets verstandiger te wachten op de classic versie Vond de demo toen ie uitkwam wel leuk, dus denk dat ik hem wel aanschaf als classic.
Ik zal nog 1 x uitleggen; Ik heb geen live; CLASSIC krijgt extra spul erop dat je anders alleen via live kunt krijgen. WAT ik dus niet heb. Dus voor MIJ is het beter als ik gewoon wacht op de CLASSIC versie van 30 euro, dan NU de gewone versie (OOK VAN 30 EURO) te kopen. Omdat ik geen LIVE heb om dat extra spul te downloaden. Dat dus ook op die classic editie staat. Snap je nu!? Goed Zo. Bedankt Geen LIVE, WEL extra spul willen hebben; wachten op classic voor 30€.
hij staat volgensmij niet op de xbw-release-lijst van deze maand. (maar ik ga em toch niet halen want het gaat erug snel vervelen)