1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Splinter Cell: Conviction [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 apr 2010.

  1. Slender

    Slender Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt zo lekker creatief zijn met dit spel. Gisteren moest ik over een stukje terrein zien te komen met 5 vijanden waar van je er eentje moest ondervragen. Van tevoren had ik me vlak bij een vijand achter een muurtje verstopt. Van daaruit had ik alle vijanden al getagged. Daarna gooide ik een remote mine die ik liet ontploffen toen er net een vijand langsliep. Alle vijanden keken direct in de richting van de explosie waardoor ik er snel eentje van achter kon uitschakelen. Door daarna meteen op de 'execute' knop te drukken kon ik direct de rest uitschakelen. Echt gaaf als zo'n actie lukt. :)
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Woot das lekker. Samen met de vrouw de assassin uit gaan hangen. BAM :D
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik vind het trouwens wel jammer dat je de upgrades van je wapens niet dr af kan halen. Ik wil de scope op de SCAR verwijderen, maar dat gaat helaas niet. Hoop dat er snel een patch komt voor dit probleem.
     
  4. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens, is er nu iemand aanwezig die graag even een serieus potje splinter cell wil spelen? Co-op story of natuurlijk iets anders. Ik zat net met een italiaan die in game-mode infiltration maar rond zat te rennen en zich afvroeg waarom we de missie steeds failden :p iig zo dacht ik, ik vraag even hier of iemand ff wil gamen.

    Ciao!
     
  5. GtTheory

    GtTheory Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    je ken mij toevoegen.. ik heb al een keer die co op uitgespeeld (op normal).. en de game op realistic.. :) (zonder achievement)
     
  6. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    ah nice, kheb je een invite gestuurd. Ik zie je zo wel online denk ik ;) ciao
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Zo! Heb lekker alle challenges alweer gehaald. Sommgie waren wel pittig zeg.

    Dit artikel vond ik wel lachwekkend trouwens. :D

    Splinter Cell: Conviction PR stunt loopt verkeerd af



    Het leek zo goed idee om ter promotie van Splinter Cell: Conviction een Sam Fisher look a like met een vuurwapen te laten rond rennen, maar een hoop geschrokken terras bezoekers en een arrestatie team denken hier heel anders over.


     
  8. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand co-op story of hunter? Stuur me friend request en je krijgt uitnodiging!
     
  9. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is geniaal :p Net de eerste 3 missies gespeeld! :eek:
    Echt cool! Even wachten... nog even wachten... Dan spring je achter een muurtje vandaan en valt een nietsvermoedend mannetje aan... Dan snel op y drukken en de 2 andere mannetjes achterin de kamer met mark and execute killen! GENIAAL
     
  10. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag gekocht; geniaal spel.
    Zit nu in scene 5 (The White Box). Weet iemand hoe lang de singleplayer nog duurt?
     
  11. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn volgens mij 11 missies... geen idee hoelang die laatste missies zijn :p
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De laatste 3 zijn iig meteen ook de beste , vanaf het moment (wat je ook in de trailer ziet) dat

    Sam terug gaat naar het hoofdkantoor van Third Echelon

    werd naar mijn mening het spel een stuk beter. De levels lijken groter en beter opgezet met meer mogelijkheden om met de vijand te spelen. En daar zijn er in de laatste levels VEEL van.
     
  13. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi om te weten :)
     
  14. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet wel zeggen dat ik de graphics in vergelijking met Gears 2 of FFXIII wel erg outdated vind.
    Jammer, want de gameplay is echt super!
     
  15. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind de graphics ruim voldoende hoor. Niet uitzonderlijk goed, maar zeker bovengemiddeld.
     
  16. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    heb gisteravond de laatste missie gehaald. echt wat een geweldig verhaal.

    ik ben echt zeer onder de indruk....
     
  17. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb inmiddels de Co-op op realistic uitgespeeld en SP op normal. Zometeen beginnen met realistic SP! :) Wel een hele vette game :)
     
  18. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind de game tot nu toe niet overal even sterk. Zowel grafisch als kwa gameplay is het niet meer zo'n standout game zoals bijv. Chaos Theory was in zijn tijd. Waar eigenlijk eilke game van de serie heer en meester in was.

    Nevertheless is het een ZEER goede en vermakelijke game. :)
     
  19. Bromsnor

    Bromsnor Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook mogelijk om de taal te veranderen? Die Nederlandse vertalingen overal zijn zo slecht en daardoor zeer irritant.
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    De regio veranderen in je xbox-dashboard.
     

Deel Deze Pagina